Un vănător de fulgere dă peste „ozn-uri”

Publicat pe Actualizat pe


Nici bine nu m-am trezit azi cand… ce sa vad? Un prieten din Constanta imi trimite o filmare cu telefonul său. Se pare ca ieri era in cautare de furtuni si fulgere… si ce sa vezi da peste ” ozn uri „.
A doua filmare care mi-a dat-o ,ceva mai lunga , se desfasoara dupa geamurile casei sale… i s-au cam zbarlit chiloti dupa fulgerul final din prima filmare. Oricum nu am mai postat si aceasta filmare ca este prea lunga 😛 .
Vizionare placuta. Dati sunetul mai tare si ascultati vocea… Nu va speriati de intuneric… la sfarsit se face lumina si mult zgomot:-) .

Cel mai mult imi place cand zice… „Un Ozn

Un gând despre „Un vănător de fulgere dă peste „ozn-uri”

    anaAyana a spus:
    Iunie 19, 2008 la 23:07

    Are voce plăcută, mai ai şi altele? 😛

Lasă un răspuns

