Lista de bancuri a la lost-partea 1

Publicat pe Actualizat pe


Am luat din ” popor ” mai multe bancuri , cred ca sunt unele din cele mai reusite… si doresc sa vi le prezint si voua, sper sa va placa:

  1. Iata cum vorbesc cetateni dintr-un oras oarecare din Romania:  „fucema cat m’ai fuci da sa nu ma strocesti in cizdâ câ suntam cam desi pe’acasâ„.
  2. Du-te in bucatarie, da drumu la gaze, intoarce-te peste 30 de minute si aprinde un chibrit. Iti va aparea numele persoanei iubite pe tavan 🙂 .
  3. „Conversatie intre Alinuta si mama ei:- Mami, mami, unde ajung oamenii cand mor?
    – La OTV puiule”
  4. „Doua blonde:- Stii, ieri mi-am facut testul de sarcina!
    Cealalta, foarte curioasa:
    – Si au fost grele intrebarile?”
  5. „Bula si taica-sau:
    – Ce mai e nou pe la scoala, fiule?
    – Nimic! Mi-au prelungit contractul pentru clasa a V-a!”
  6. „Pescarul prinde un imens crap si spune multumit:
    – Te voi duce acasa, la o cina copioasa!
    Pestele ii raspunde:
    – Multumesc, am mancat deja, nu s-ar putea sa mergem la cinematograf ?”
  7. „Nevasta unui detinut in audienta la directorul penitenciarului:
    – Domnule director, am venit aici sa va rog sa-i dati barbatului meu o munca mai usoara.
    – Dar, doamna, barbatul dumneavoastra lipeste etichete pe sticle, si nu vad in asta un lucru greu.
    – Nenorocitul, mie mi-a zis ca sapa un tunel…”
3 gânduri despre „Lista de bancuri a la lost-partea 1

    Lorena Lupu a spus:
    Iunie 21, 2008 la 10:58

    genială aia cu OTV-ul.

    Alexandru a spus:
    Iulie 7, 2010 la 17:43

    toate sunt super mai ales aia cu gazele

    Alexandru a spus:
    Iulie 7, 2010 la 17:43

    cool toate mai ales aia cu chibritul si cu OTV-ul

Lasă un răspuns

