Leapşa: întrebări filozofice pt Motanes

Publicat pe


Este primul meu subiect de Leapşă pe blog şi sper sa fie potrivit 😀 , dar dacă nu e îmi cer scuze şi am să mai exersez pe viitor. M-a ajutat şi Motanes în a explica ce înseamnă o leapşă pe blog şi îi mulţumesc pe această cale şi deasemenea îi trimit lui leapşa mai departe 😀 .

Leapşa de azi constituie un număr redus de întrebări, pe care cred că le pot numi filozofice:

 
1. Ziua cea mai frumoasa? 
2. Lucrul cel mai usor? 
3. Cel mai mare obstacol? 
4. Cea mai mare greseala? 

Răspunsurile mele:

  1.  
    1. -> Ziua în care am simţit că iubesc, am simţit că am inimă şi în alt sens.
    2. -> Să nu încerci să faci nimic, niciodată.
    3. -> Depăşirea propriilor limite şi emoţii.
    4. -> Că las pe alţi să mi decidă viaţa şi că nu m-am apucat de tenis de câmp 😀 .

Cum am spus , dau leapşa mai departe la Motanes ! 😀 Şi îl rog foarte frumos să răspunda la ea, dacă poate !

5 gânduri despre „Leapşa: întrebări filozofice pt Motanes

    Iubika a spus:
    Iulie 13, 2008 la 22:38

    Trebuie sa mentionezi si de unde ai primit leapsa 🙂

    Mihai a răspuns:
    Iulie 14, 2008 la 18:15

    eu am facut leapsa aceasta… nu am primit-o 🙂

    Iubika a spus:
    Iulie 14, 2008 la 20:10

    Excuse me, nu mi`am dat seama ca esti si creator 🙂

    Mihai a răspuns:
    Iulie 14, 2008 la 20:23

    nu ai de ce, dar incerc sa fiu si creator.. 🙂 😛

    […] fără nume (ediţia I) 14 07 2008 Am primit o leapşă de la Mihai. Hmmm. Nu prea răspund eu la d’astea. De data asta, hai, […]

Lasă un răspuns

