Exercitiu …de tot râsul …

Publicat pe


Azi , în Petroşani, incepand cu orele 11.00 aproximativ… s-a desfăşurat un exerciţiu.. de toata jena şi râsul… cel puţin aşa cred eu …!

Iată cum a început totul:

  1. Am ieşit din blocul în care stau şi dau de mai mulţi hingheri care fugeau după o căţea… 🙂 ,cred că asta avea să fie introducerea în exerciţiu … Oricum nu au fost în stare 3 hingheri să prindă căţeaua care … nici măcar nu a prea fugit…
  2. Iar apoi ajung în faţa Primăriei şi ce vad? Cort frumos pus , alături , omuleţi(copii de până în 15-16 ani , dar şi câţiva adulţi veniţi din fugă dinspre primărie pentru a începe exerciţiul…) în alb şi roşu (situaţii de urgenţă) , salvarea la 20 m în dreapta ,câţiva pompieri mai încolo şi… scafandri.. credeţi mă că erau scafandri şi nu pompieri.. sau ce puteau să fie? Ce făceau ei? Nimic.. stăteau şi ei pe acolo…la taclale… pe unul chiar l-am auzit spunând: „Eu nu ştiu unde trebuie să stau…” Dar ştie ca trebuie să stea…
  3.  Asta ma amuzat.. scafandri…
  4. Exerciţiul în sine ar fi fost cam aşa: a luat foc un camion al firmei de salubrizare şi mai multi oameni inconştienţi pe trotuar , de unde nu ştiu… Pompieri, 3 la număr, au spălat maşina, au luat  şoferul şi pe cel din dreapta sa leşinaţi de-mi vinea să râd şi cred că şi lor… Salvarea ,la 20 metri,  a venit i-a luat pe cei de pe trotuar câte 2 omuleţi mai să-l scape pe unu… sirene … etc…
  5. Mare vâlvătaie (zarvă)  pentru nimic bun, dupa părerea mea, salvarea trebuia să fie la spital , toate „trupele”(poliţia, jandarmi şi ce o mai fi fost pe acolo) la sediile lor , circulaţia normală şi atunci exerciţiu.. nu toată lumea la 2 paşi şi hopa … BOOM …

Sper să fac rost de poze să vedeţi şi voi scafandri… şi restul… exerciţiului!

Patetic… 🙂

Un gând despre „Exercitiu …de tot râsul …

    allexab a spus:
    Iulie 10, 2008 la 22:46

    Asa e in Romanica…se-ntampla mai mereu. Eu una m-am obisnuit cu…”exercitii patetice” 😛

Lasă un răspuns

