Cateva observatii amuzante !

Publicat pe Actualizat pe


Cateva lucruri interesante pe care le-am observat de cand am facut blogul, m-au amuzat enorm…

-> Expirarea blogului … , da am scris corect , va veti lamuri in imaginea urmatoare mai bine 😀 .  Click pe imagine pentru a putea vedea mai bine sau daca nu merge intrati pe https://bloguderas.files.wordpress.com/2008/07/sa-nu-cumva-sa-expiri1.jpg ! Vedeti ca nu am trucat eu printul…!

 

-> Ce cauta unele persoane pe net si ajung pe blog , pai o sa ziceti ” Ce sa caute? Ceva de ras…” Ei bine uni da cauta asemenea lucruri alti insa… cauta alte lucruri mai „intense” … cum veti observa in imaginea urmatoare … Click pe poza pentru o vizionare mai buna.

-> Alte cautari reusite:

Dati click si urmariti ce este incercuit cu rosu.

Cam atata deocamdata … Poate mai cautati si voi ceva interesant si ajungeti la Blogu’ de Râs … 😀

Un gând despre „Cateva observatii amuzante !

    Cautari haioase « Blogu’ de Râs a spus:
    Iulie 17, 2008 la 20:19

    […] 17 07 2008 Cautari haioase… continuarea Observatilor Interesante … Dupa cum urmeaza (click pe poze pentru a vizualiza mai bine): […]

Lasă un răspuns

