Versiunea tradusa in engleza a blogului (varianta haioasa)

Publicat pe


Versiunea tradusa in engleza a blogului (varianta haioasa), ideea mi-a venit de la Motanes, de la pagina sa Motanes in iengleza
si asa am dat si eu la google translator al websiteurilor sa mi traduca blogul in engleza pentru a vedea ce iese… 🙂 si a iesit :))…. o mica parte foarte amuzanta:
traducerea bancului numarul 2 din postul Lista celor mai bune bancuri partea 2  este
– What is asemanarea of dezbracata a blonde and wearing a blonde?

– Amandoua sunt in hainele de servici. – Both are in the clothes of service.

Traducere libera…:
-Care este asemanarea dintre dezbracarea unei blonde si a purta o blonda?
-Amandoua sunt in haine de servici… 😀

Uni dintre voi poate ar completa bancul… au la dispozitile comentariile … 😀 .

Oricum bancul original este:
– Care e asemanarea dintre o blonda dezbracata si o blonda imbracata?

– Amandoua sunt in hainele de servici.

De asemenea , prin traducere veti observa ca Emi devine Dave 😐 saracul… ce a mai ras aseara cand i-am dat traducerea… 😀
* Acasă Home
* Despre Mihai About Michael
* Despre Emi About Dave
* Despre Kostyna About Kostyna
* Vrei să ne ajuţi ? Want to help?
* Bine de ştiut! Good to know!

In rest doar mici incidente pe aici pe acolo … dar tradus cat de cat corect … 😀 .

3 gânduri despre „Versiunea tradusa in engleza a blogului (varianta haioasa)

    allexab a spus:
    Iulie 18, 2008 la 19:52

    :)) foarte tare…eu am facut experimentul asta cu injuraturile romanesti (mai ales cele din Moldova). Suna foarte tare in engleza…:P

    Daniel a spus:
    Martie 31, 2009 la 16:14

    ce program sau ce ai folosit pentru a-ti traduce automat blogul din romana in engleza?

      Mihai a răspuns:
      Martie 31, 2009 la 19:20

      google translate

Lasă un răspuns

