Caricatura de 26 august 2008

Publicat pe


4 gânduri despre „Caricatura de 26 august 2008

    Raeka a spus:
    August 26, 2008 la 15:31

    Una rubia en un bar, quiere hacer el honor:

    – Skol todos!

    Iti dai seama de cum suna in romana?:)

    Raeka a spus:
    August 26, 2008 la 16:42

    Uite ca m’ai inspirat: de ce tu sa ai caricatura zilei si eu sa nu am nimic!? Voi avea poza zilei. 🙂

    Mihai a răspuns:
    August 26, 2008 la 20:26

    eu am caricatura zilei in partea dreapta se modifica automat in fiecare zi caricaturile de aici din posturi sunt altele si nu vor fi zilnice 😛

    Raeka a spus:
    August 27, 2008 la 13:27

    Nu intelegi ca eu am poza zilei, pusa manual!!?? :))))

Lasă un răspuns

