Un zbor perfect

Publicat pe Actualizat pe


Da… Un zbor perfect… a avut un porumbel azi dimineata cand tocmai veneam spre casa. Interesant este insa ca tocmai vorbeam cu persoana de langa mine de faptul ca o durea piciorul atat de mult incat…hmmm… ar fi dorit sa faca treaba mare ;moment in care aud un poc si surprins … imi dau jos sapca si observ cum un dragut   porumbel a avut un zbor perfect… si si-a aruncat bomba pe capul meu… treaba mica & mare …

3 gânduri despre „Un zbor perfect

    Kai a spus:
    Septembrie 14, 2008 la 12:57

    Porumbeii fac si treaba mica? :O

    Mihai a răspuns:
    Septembrie 14, 2008 la 13:01

    apoi nu stiu care treaba era :)) dar era si lichid si solid cacaniu …

    Diana a spus:
    Septembrie 14, 2008 la 16:01

    Macar ai avut noroc in ziua aceea-daca asa se zice, intreb si eu… Iar cu treaba mica si mare la pasari, m-am intrebat si eu candva…si am ajuns la concluzia ca le fac deodata 🙂

Lasă un răspuns

