Recomandare: Lista de messenger al lui Nicolae Guta

Publicat pe


Ia si mai cititi si Lista de messenger al lui Nicolae Guta de la blogul
Messengering

7 gânduri despre „Recomandare: Lista de messenger al lui Nicolae Guta

    KOSZTA UWE a spus:
    Iulie 25, 2009 la 23:29

    DOMNULE NICOLAE GUTA VA FELICIT PENTRU NOILE VIDEOCLIPURI SI NOILE PIESE PE CARE LEA-TI FACUT DE CURAND SUNT CEL MAI MARE FAN AL DUMNEAVOASTRA SUNTETI IDOLUL MEU SI AS VREA FOARTE MULT SA VA CUNOSC,VA-M SCRIS ADRESA MEA DE EMAIL SPER SA MA CONTACTATI SI SA-MI LASATI UN MESAJ PE CARE IL VOI PRELUA EU CA SA PUTEM VB.VA MULTUMESC.

      Mihai a răspuns:
      Iulie 26, 2009 la 09:50

      stimabile domn , cred ca ti-ai ales idolul gresit + acest blog este unul care contine articole amuzante si nu face legaturi intre fani si idoli..

    cosmin a spus:
    Decembrie 2, 2009 la 22:49

    domnule n guta…am 12 ani si sunt cel mai mare fan al dv. si al ficei dv. daca nu va suparati as vrea id ul dv de mess…va rog tare mult….leii grei…

    stanjic georgiana denisa a spus:
    Decembrie 4, 2009 la 22:53

    Imi plac foarte mult manele de Nicolae Guta si colindele.

    Soreanu a spus:
    Februarie 9, 2010 la 18:03

    Bah imi dai si mie nr. de telefon lui Susanu ala.

    Soreanu a spus:
    Februarie 9, 2010 la 18:04

    Si care e id-ul tau de mess?”Fara numar,fara numar”

    Levente a spus:
    Martie 18, 2012 la 00:09

    Bună domnu guta sînt levi din reghin jud mures am voce si miasi dori să cînt pa pa

Lasă un răspuns

