Bancurile saptamanii

Publicat pe Actualizat pe


1. Seara inainte de teza ..in camera profesoarei suna telefonul, era ora 3..
Raspunde profesoara..
– Alo!!Ce faci… o voce misterioasa.
– Dorm ,ce sa fac ,nu vezi cat e ceasul.
-„Fmm” si noi invatam.

2. Un politist, mergand intr-o zi pe strada, gaseste o oglinda, o ridica, se uita la ea si zice:
– Ba, parca-l cunosc pe asta de undeva. A.., da, de la frizerie!
Baga oglinda in buzunar si pleaca acasa. Aici nevasta-sa ii cauta prin buzunare ii gaseste oglinda. O ia, se uita la ea si zice:
– Nenorocitul, ma inseala. Ia oglinda si pleaca la maica-sa:
– Ia uite mama, barbatul meu ma inseala. Maica-sa ii zice:
– Lasa, mama, ca si-asa e urata si batrana.
A doua zi, sotia inselata se duce la comandantul sotului ei si ii spune:
-Ia uitati, domnule comandant, sotul meu ma inseala.
Comandantul ia oglinda, se uita la ea si zice:
– Ia uite domnule!!!Nenorocitii !!! S-au infiltrat homosexualii si in
politie.

2. Bula balbait se inroleaza in cadrul armatei la marina. Pentru a prinde incredere in el capitanul vasului il pune de garda. La o ora tarzie Bula striga:
– Rerererere repede ffffffoc,ffffffoc,ssssariti,ffffoc.
Scapa tot echipajul iar Bula este erou. Este luat pe o croaziera unde este pus de garda iar capitanul isi instrueste echipajul ca in cazul in care il aud pe Bula ca striga re re re re sa sara toti in apa ca este vorba de un incendiu.
Pe la ora unu noaptea Bula striga:
– Re re re.
Sare tot echipajul in apa.
– Rechini , ba.

3. Intr-o zi Bula, Itic si Strula aveau nevoie de curve. Se duc ei la o femeie maritata si foarte bogata, barbatul ei fiind plecat cu afaceri. Isi termina baietii treaba cu femeia cand, la un moment dat, cineva bate la usa…
Era barbatul femei…
In graba, Bula se ascunde pe dulapul de la bucatarie, Itic in frigider si Strula in sifoner.
Barbatul, vrand sa se schimbe, il gaseste pe Strula in sifonier :
– Ce cauti nenorocitule aici?
– Pai am venit sa-ti repar sifonierul. Ar fi bine sa-mi dai niste bani ca ti l-am reparat…
Barbatul ii da bani lu Strula, care pleaca bucuros ca a scapat si a mai si fost platit.
Barbatului ii este foame, asa ca se duce la frigider, unde da de Itic:
– Ce cauti nenorocitule aici?
Pai am venit sa-ti repar frigiderul. Ar fi bine sa-mi dai niste bani ca ti l-am reparat… Ii da bani lui Itic acesta scapand bucuros. In cele din urma barbatul se aseaza la masa, ridica ochii si de de Bula, catarat pe dulap.
Barbatul se uita la Bula, Bula la el, el la Bula, Bula la el…
Dupa cateva momente de liniste totala, Bula izbucneste nervos:
– Ce te uiti atata ma, n-ai mai vazut gandaci de bucatarie?

Sursa: Y! Messenger .

Un gând despre „Bancurile saptamanii

    bagatare a spus:
    Octombrie 10, 2008 la 19:14

    te-am pus si eu la blogroll

Lasă un răspuns

