Despre bani pentru post (bpp 2 )

Publicat pe Actualizat pe


Bun mi am facut cont pe respectivul site , mi am descarcat contractul electronic si l-am citit si recitit!
Insa nu sunt de acord cu el ! In contract scrie … ca la cererea angajatorului eu trebuie sa ii predau drepturile mele de autor ,deci prin urmare contul meu de pe wordpress…! Pai domne , omul ala poate sa mi stearga blogul tot… !!!

Tocmai am primit prin email urmatorul lucru:

Stimata/e doamna/domnule,

Va informam ca in acest moment noi oferte sunt pe site-ul nostru. Chiar daca nu ati completat inca Contractul de Colaborare cu noi. Aveti posibilitatea de a beneficia de ofertele clientilor nostri. Oricum, banii castigati de dumneavoastra nu vor putea fi platiti efectiv fara semnarea contractului.

O zi minunata va doresc,
Razvan Serbu,
Director General

Cati dintre voi ati semna un contract unde la cererea unui necunoscut trebuie sa va dati contul si datele de acces ptr blog in schimbul unor bani?

Vezi si

  1. -> https://bloguderas.wordpress.com/2008/10/12/bani-pe-post-bpp/
  2. -> https://bloguderas.wordpress.com/2008/10/12/bani-pe-post-bpp/#comment-181

AdrianS , personal incep sa cred si eu ca e o mare inselatorie la baza siteului respectiv.

Lasă un răspuns

