Poze de Halloween 2

Publicat pe


Part 2: Cu ocazia Halloweenului , iata cateva poze meseriase ! 😀 Atentie unele poze pot avea continut indecent sau scary! 😀


5 gânduri despre „Poze de Halloween 2

    Rechinu a spus:
    Noiembrie 9, 2008 la 23:43

    Super cool ! sunt lucrate de tine sau le-ai gasit ?

    Mihai a răspuns:
    Noiembrie 10, 2008 la 06:43

    mi-au fost date de o colaboratoare a blogului , Diuţu .

    Burcus Elena a spus:
    Noiembrie 30, 2008 la 16:47

    sunt misto .Si io am incercat sa fac asta cu un mar dar nu am reusit. Va rog imi spuneti cum se face?

    Burcus Elena a spus:
    Noiembrie 30, 2008 la 16:48

    vreau sa stiu cum se fac

    Mihai a răspuns:
    Noiembrie 30, 2008 la 17:41

    te rog lasa-mi emailul tau corect si iti voi raspunde.

Lasă un răspuns

