BloggersUnite (sau cum vreti voi), dar de Gorj

Publicat pe Actualizat pe


Mda, stimati bloggerii gorjeni, ce ziceti de organizarea unei intalniri la Tg-Jiu. Stiu ca vreti, dar pana atunci va propun sa alegem numele evenimentului:

– BloggersUnite@Gorj
– Gorj Blog Fest
– Reuniunea Bloggerilor din Gorj
– GorjBloggers Reunion
– Gorj Meets Bloggers

Acum sa nu va luati de mine pentru unele greseli la engleza, dar daca am gresit, astept propunerile de remediere.

Puteti sa veniti si voi cu alte denumiri pentru eveniment. Nu este nici o chestie. Poate asa gasim ceva mai bun decat ceea ce am propus eu. Stiu ca este treaba de facut pentru organizare, dar eu zic ca se poate si ca merita sa ne intalnim. Din cate stiu santem cativa si noi, si cine stie, poate asa ne mai impartasim din experiente unii la altii.
Am vazut ca in alte orase (ce-i bine, mai mari) bloggerii se reunesc frecvent, dar nu numai ei, ci si twitter userii din orasele respective, care au reuniuni mai dese si separate de cele ale bloggerilor.

articol scris de www.bagatare.ro

Lasă un răspuns

