Cele mai bune bancuri ale lunii!

Publicat pe


> 1) – Ce face un scotian cand vede ca ii arde casa?
> > – Da beep la pompieri.
> > ________________________________________________
> >
> >
> >
> 2) Cum trece un EMO fraudulos granita?
> > In mai multe pungi de plastic!
> > ____________________________________________________
> >
> >
> >
> 3) Un om sparge o Banca si ia cativa ostateci. Intreaba
> > agresiv pe primul retinut: „Spune-mi m-ai vazut jefuind
> > Banca?” Ostatecul raspunde: „Da!”
> > Fara sa mai stea pe ganduri, hotul il impusca in cap.
> > Apoi intreaba acelasi lucru pe cel de-al doilea ostatec.
> >Al doilea ostatec raspunde: ” Eu nu te-am vazut, … dar te-a vazut nevasta
> > mea.
> >
> > ____________________________________________________________
> >
> >
> 4 ) Tupeu este atunci cand un barbat se intoarce acasa la 4
> > dimineata mirosind a parfum de femeie, cu urme de ruj pe camasa,
> > intra in casa si vazand-o pe nevasta-sa cu o matura in mana ii zice:
> > – Nu te enerva, ca tu urmezi!
> >
> > ___________________________________________________________
> >
> >
> 5) Un tip se duce la o prostituata. Dupa ce termina treaba,
> > pleaca si, din usa, ii spune tipei:
> > – Ti-am dat bani falsi!
> > La care tipa raspunde:
> > – Tu sa fii sanatos…
> >
> > ____________________________________________________________
> >
> >
> 6) Un om avea si el un teren pe care plantase pepeni, si cand
> > au inceput sa se coaca, ca sa nu-i fure nimeni, pune o pancarda pe
> > care scria: „Printre acesti pepeni este unu injectat cu cianura”.
> > A doua zi cand se intoarce, gaseste pe pancarda scris:
> > „Acum sunt doi!”
> >
> > _______________________________________________________________
> >
> >
> 7) Dupa ce loveste un pieton, masina isi continua drumul inca
> > vreo 10 metri…
> > Soferul scoate capul pe fereastra si tipa: – Fii ba atent!!!
> > Pietonul se ridica repede, speriat, impleticindu-se si intreaba:
> >- De ce, dai inapoi?
> >
> > ________________________________________________________________
> >
> >
> 8) Merge un schelet la medic.
> > Medicul: Acuma se vine?
> >
> > _______________________________________________________________
> >
> >
> 9) Inaintea unei operatii, medicul: -Cati ani ati spus ca aveti?
> > La care pacientul, un pic fricos: -Fac 46 peste 2 saptamani.
> > Doctorul, putin amuzat: -Imi place optimismul dumneavoastra.
> >
> > _________________________________________________________________
> >
> >
> 10) Dintr-un turn de paza al unui fort din vestul salbatic, santinela striga:
> > – Domnule capitan, vin indienii!!!
> > – Prieteni sau dusmani? intreaba capitanul.
> > – Cred ca-s prieteni, ca vin impreuna!
> >
> > ________________________________________________________________
> >
> >
> 11) Intr-o zi stateau de vorba despre cum i-a ajutat Dumnezeul lor un
> > evreu, un budist si un mahomedan.
> > Zice mahomedanul: -Eu mergem prin desert, mi-era foarte sete,asa ca
> > m-am rugat la Mahomed sa ma ajute. Apoi, pe o raza de 20 de
> > metri a aparut o oaza si am putut sa stau la umbra,sa ma racoresc
> > si sa beau apa.
> > Zice budistul: -Eu ma plimbam prin padure si a inceput
> > furtuna. Si era frig,ploua,se intuneca deja,asa ca m-am rugat la Budda
> > si Budda m-a ascultat: pe o raza de 20 de metri n-a mai plouat si am
> > putut sa stau acolo pana s-a terminat furtuna.
> > Vine si randul evreului: -Eu ma intorceam intr-o sambata de la
> > singoga,de la sabbat,stiti voi. Si in drum spre casa gasesc un
> > portofel pe strada. Il ridic…plin cu bani! Asa ca ma rog la Dumnezeu:
> > Doamne,nu ma duce in ispita, ca azi e sambata,e ziua sfanta a
> > Sabbatului, e mare pacat!. Si Dumnezeu m-a ascultat,asa ca pe o raza
> > de 20 de metri s-a facut miercuri

Lasă un răspuns

