Recomandare & nebunie

Publicat pe


Va recomand siteul http://www.mightytricks.com/ . Site care va va arata trucuri magice impreuna cu solutiile lor.

Un foarte bun prieten al meu ,cand i -am recomandat siteul de mai sus pe messenger a reactionat… total haios 🙂  dupa cum urmeaza mai jos.

Mihai: http://www.mightytricks.com/
Tabeica Octavian: ?
Mihai: mAGI
Mihai: trickuri
Tabeica Octavian: ma intorc cu spatele spre site , dau pantalonii jos ( si chilotii ) si ies 3 firicele maro dintr-o gaura deasupra site-ului
Mihai: bv
Mihai: nice trick
Mihai: pot posta pe blog faza asta?
Tabeica Octavian: fa ce vrei
Mihai: ms

4 gânduri despre „Recomandare & nebunie

    sebyseby a spus:
    Iulie 13, 2009 la 02:34

    octavian nu cred ca iti mai aduci aminte de mine ….dar numele poate iti suna cunoscut 🙂

      GRiDER a spus:
      Iulie 13, 2009 la 11:53

      a-a … nu-mi suna cunoscut .

    sebyseby a spus:
    Iulie 14, 2009 la 00:51

    poi ….:)) fostu coleg de clasa din a 8 -a Seby 😉

    GRiDER a spus:
    Iulie 14, 2009 la 15:56

    in fine :-j , nu ma intereseaza . mi-am adus aminte da nu-s deoc interesat 😐

Lasă un răspuns

