Intrebari haioase de la Orange

Publicat pe Actualizat pe


Azi am primit iar … zecile de mesaje de la 123 ( Orange) in legatura cu concursul lor , cei din Orange stiu despre ce e vorba, restul vor afla acum…
Concursul consta in trimiterea unui sms la 123 cu raspunsul la o intrebare care o primesti prin sms de la acelasi numar ai N sanse sa castigi nu stiu si mai primesti si 17 sms uri gratuite… vorba vine gratuite caci un sms sa le trimiti la 123 este 0,96 euro deci iei teapa cu mai bine de 2 smsuri ( 20 smsuri= 1 euro ).
Am trimis si eu odata sa-mi incerc norocul, ca tot romanul si bineinteles ca nu am castigat…
De fapt ma intreb… Cine a castigat la acest gen de concurs? 😐 Daca ati castigat lasati un comment si spuneti si ce ati castigat 🙂 ,desi mare mi ar fi mirarea…
In fine, ca sa scapati de smsurile de la 123 in cazul in care nu mai aveti rabdare pana duminica , zi in care am inteles ca se termina concursul , accesati postul Cum sa scapi de mesajele de la 123 de la Olix.

Scopul acestui post insa era altul, si acela de a va scrie cateva intrebari  „dure” de la 123 ,concursul de la Orange :

  1. Ce inseamna U.E.?  Uniunea Europeana sau Ustoroi Electric
  2. Sampania e originara din Pivnita sau Franta ?
  3. Ce festival de muzica se ti ne la Brasov? Marmota de aluminiu sau Cerbul de Aur?
  4. Cu ce poti ajunge la Babele? Cu Telecabina sau cu Programare?

Si multe alte mesaje… SPAM DOMNE !

5 gânduri despre „Intrebari haioase de la Orange

    Un roman in Canada a spus:
    Ianuarie 19, 2009 la 06:23

    Eu zic ca iti trebuie programare sa ajungi la Babele. Gresesc? 😛

    Mihai a răspuns:
    Februarie 20, 2009 la 15:35

    @ Un roman in Canada :)) sincer nu stiu

    raluka a spus:
    Noiembrie 29, 2009 la 13:19

    1.uniunea europeana
    2.franta
    3.cerbul de aur
    4.programare

    free battery a spus:
    Martie 6, 2010 la 13:41

    After reading you site, Your site is very useful for me .I bookmarked your site!

    alina a spus:
    Ianuarie 9, 2011 la 12:54

    nu te opri din postat tine-o tot asa

Lasă un răspuns

