Emo poezia

Publicat pe


Afara-i frig si innorat,
In soba arde mama
De lustra tata-i spanzurat,
Iar eu ma tai cu lama;
In frigider, in pungi de-un chil,
Se relaxa bunicul,
Iar din bunica a mai ramas
Un deget si buricul.
Si fratii mei intinsi pe jos,
Sunt morti de-o saptamana,
In putrefactie-au intrat, si nimeni nu-i aduna.
Si-acum astept cu dor curat
Iubita ca sa-mi vina,
Si-n camera i-am pregatit
O mica ghilotina.

4 gânduri despre „Emo poezia

    rolihardy666 a spus:
    Ianuarie 29, 2009 la 12:00

    mmmm Dragut 😀

    emi a spus:
    Februarie 4, 2009 la 01:08

    nu ma ca era altfel;))

    dupa „Un deget si buricul” vine asa
    „Un var de’al meu e in extaz
    Cu degetele’n priza
    Cu un picior in aragaz
    Si capul pe dormeza
    Iar tu copile dormi usor
    Caci tata te gazeaza
    Iti taie gatu’ cu’n topor
    Si’apoi te impaiaza”……………:d

    Sanatate a spus:
    Octombrie 16, 2009 la 05:21

    super 🙂

    ralu raluca a spus:
    Februarie 5, 2012 la 11:48

    naspa

Lasă un răspuns

