Wall-E Meets … Everything

Publicat pe Actualizat pe


Aaaaaah , In sfarsit , Caracterul meu favorit din animatia mea favorita : Wall-E ( Filmul e cu acelasi nume – Creat De Disney|Pixar – au mai creat si Cars , Monsters Inc , Finding Nemo ,etc . ) . Wall-E e un robotel ce strange gunoiu , foarte simpatic si dragut si face o gramada de boacane … mai ales cand isi intalneste perechea mai tarziu in film.

Video-ul de aici reprezinta trailer-ul filmului ca sa va atate putin ( poate il luati – o sa fie disponibil si pe site-ul meu . ) si o gramada din seria Wall-E intalneste ( Hidrant , Aspirator , Baseball , Face „BreakDance” , etc. ). Sper sa va placa 🙂

( Hidrantul e favoritul meu )

Un gând despre „Wall-E Meets … Everything

    motanes a spus:
    Februarie 5, 2009 la 10:06

    Am zis că trebuie să văd filmul ăsta!

Lasă un răspuns

