Rock Orange Romania

Publicat pe


Eu personal reclama asta nu am vazut-o decat pe youtube , dar m-am prapadit de ras cand am vazut . Pacat ca cei 2 protagonisti nu mai apar in reclame , audienta e mare la ei . Aici sunt cei 2 facand pe banda rock .

2 gânduri despre „Rock Orange Romania

    Mihai a spus:
    Februarie 5, 2009 la 14:03

    da pacat ca nu mai apar.. erau simpatici rau.

    Davys a spus:
    Februarie 6, 2009 la 22:25

    mijto frate , si eu sunt pe orange ;))
    mi-ar placea sa am si eu asta pe tel :))

Lasă un răspuns

