Recomandare & Concurs: Constanteanu’-castigat

Publicat pe Actualizat pe


Castigat!

Ei bine, m-am gandit sa particip si la acest concurs De ce iti place constanteanu ?, dupa ce am participat la Viata in Romania , deci sunt la al doilea concurs, sa vedem cum ma descurc 😀 .

De ce imi place Constanteanu’?

Citesc Constanteanu‘ de prin decembrie 2008 , cand mai mult din greseala am dat peste un articol in care o batranica a primit cadou o mitraliera , articol care m-a lasat inmarmurit. Desi, nu pot zice ca sunt un super fan al blogului , pot spune ca-mi place destul de mult  incat sa-l urmaresc  zilnic si nu ma plictiseste deloc. Multe dintre articolele sale m-au marcat , altele m-au uimit si totusi de ce imi place Constanteanu’ ?
Tocmai pentru ca pe blog se scriu articole inteligente, amuzante, stiri noi, se tine o legatura cu vizitatorii, poti si tu ca vizitator sa ti spui pararea fara sa fii dat la o parte ca in alte bloguri si pentru ca intotdeauna e mult mai comod si mai placut sa iei ceasca de cafea, sa deschizi laptopul si sa citesti

Doza ta de stiri de dimineata

Constanteanu’ este ziarul meu zilnic pe care imi place sa-l rasfoiesc si chiar sa recitesc vechile subiecte.

Mi-am terminat reviewul sper sa castig premiul 😀 !

p.s.: Am castigat un album de Catalin Josan + un cd bonus la un concurs cu bancuri pentru blonde. Primul meu concurs castigat… 😀 .

3 gânduri despre „Recomandare & Concurs: Constanteanu’-castigat

    constanteanu a spus:
    Februarie 6, 2009 la 13:31

    mersi 😉 imi place review-ul foarte mult 🙂

    […] cu un alt concurs pe blog , vezi AICI, acum am sa mai particip la altul , de asemenea inca sunt in ACEST concurs. Urati-mi succes si astept comentariile voastre in cazul in care voi ati continua altfel […]

    […] castigat am castigat cu blogul cateva concursuri cum ar fi: Viata in Romania si De ce imi place Constanteanu’? . Am pierdut insa alte concursuri: Inka si Review itcstore.ro […]

Lasă un răspuns

