Joc interactiv marca Razvan si Dani!

Publicat pe Actualizat pe


Am gasit clipul de mai jos pe un blog si am zis sa vi-l impartasesc si voua! O sa va placa cu siguranta …  Este facut dupa Dan Diaconescu, tipa de la National Tvr de catre nebunii: Razvan si Dani de la Antena 1.

Vizionare Placuta.

via Popescul Adrian

3 gânduri despre „Joc interactiv marca Razvan si Dani!

    Raeka a spus:
    Februarie 8, 2009 la 10:55

    :)) Sunt buni in scenetele astea. I’am mai vazut si la o alta emisiune in perioada sarbatorilor. Imi place de ei.

    alexa a spus:
    Mai 20, 2009 la 08:27

    buna, sunteti cei maitari lol sunteti super razvan ai curaj sa scoti liba la camera :D:D:D:D pop pe toti

    madalyna a spus:
    Decembrie 14, 2009 la 10:06

    va ubesc pe toti :*:*:* sa nu cumva sa va schimbati :*:*:* imi faceti diminetile frumoase 😛

Lasă un răspuns

