Leapsa:cel mai amuzant vis

Publicat pe


Am realizat oarecum o conferinta pe messenger cu tema Cel mai amuzant vis si desi eu unul nu-mi gasesc nici un vis ca fiind amuzant ci doar de groaza sau filozofice, m-am gandit sa postez aici cateva dintre visurile din conferinta si apoi sa fac o leapsa catre Rolly.

  1. Era un balon mare in culori care se balanganea dintr-o parte in alta a camerei si ma trezesc si tot se balanganea balonul. Ce speriata eram!
  2. Cica aveam un creion si ala nu se termina niciodata si puteam sa desenez si prin aer cu el  si ce desenam devenea real.
  3. Zburatul a fost amuzant si fain.
    Eram doar eu cu fratele meu si traiam  pe o planeta mica si aiurea in loc de cer era sticla mnoh si erau  niste trupe de oameni rai si distrugeau sticla aia si ne distrugea si pe noi o data cu sticla aia si puteam sa zbor si aveam puteri  si era un grasan cu ei si ne-a inconjurat pe mine si pe fratele meu.
    Apoi l-am luat in brate pe fratele meu si imi iau zborul.
    Si hopa s-au trezit si astiaca pot si ei sa zboare si zbor mai repede il tin pe fratele meu  si  ma uit in spate si ii dau niste picioare in gura si scap de aia cativa cad prin sticle si plutesc prin spatiu si  mai ramane grasu.
    Era inarmat cu 2 pesti si o gaina moarta si vroia sa dea in oameni cu pestii aia
    si ii prajesc pestii si ii ard se fac scrum si bat cu palma pe umarul grasului.
    Si l-am luat la bataie si s-a dus si el in spatiu sa pluteasca. Dar, cam greu ca era gras.
  4. Stateam in camera si apare o fantoma dezbraca.
    Ba ma uit, ce drac!
    Ma mut de pe canapea si ma duc ma uit pe geam.
    Apare fantoma sta pe geam si incepe sa vorbeasca cu mine.
    Ma mut inapoi pe canapea iara fantoma incepe sa se plimbe prin camera dezbracata.
  5. Sa visezi ca piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiici din cer si cand te trezesti parca ai fi picat din luna.

Voi ce ati mai visat?

Un gând despre „Leapsa:cel mai amuzant vis

    tismanarublog a spus:
    Februarie 7, 2009 la 21:26

    Am visat numerele la loterie, dar cand m-am trezit, nu imi aminteam nimic, hahaha 🙂

    Mihai: nu vrei sa lasi toate linkurile care le sti ?? Spam sti ce inseamna? ai mai sus casuta ptr url puteai scrie acolo linkul da tu nuuu... spam!

Lasă un răspuns

