„Concurs Inka”: Singur, ranit, fara ajutor

Publicat pe Actualizat pe


Deja am inceput sa va invat… Particip la un nou concurs cu blogul. Dupa ce am castigat jocul Guilds Wars III NightFall cu un alt concurs pe blog , vezi AICI, acum am sa mai particip la altul :D, de asemenea inca sunt in ACEST concurs. Urati-mi succes si astept comentariile voastre in cazul in care voi ati continua altfel povestea de jos si de asemenea parerea despre varianta mea de poveste! :).

Link concurs: Concurs Inka

Tema1

Se dă următoarea temă:

Avionul cu care trebuia să ajungi la mătuşa ta din Hawaii s-a prăbuşit în Oceanul Pacific. Tu eşti singurul supravieţuitor. Eşti rănit, dar mai este puţin până la mal, unde se află o insuliţă. Nu ai nicio cale de comunicaţie, iar populaţie nu există. Nu ai acoperiş, nu ai mâncare, nu ai nimic. Ce faci? scrie în minim 5 enunţuri cum ai putea să supravieţuieşti până când cineva va afla de accident. Este posibil să dureze ceva…

So, let’s begin.

Cu soarele in ochi , ranit , sa zicem la mana dreapta, sangerand , inot spre insulita, spre malul ei in speranta de a ajunge pe uscat si de a nu ma ineca.

Odata ajuns , desi plamanul este usor umplut de apa de mare , ma intind pe nisip, imi rup tricoul imi bandajez mana, si caut un bananier sub care sa dorm cateva ore.

Trezit  , caut niste banane si le mananc , deoarece cu burta plina mereu voi gandi mai bine . In speranta ca ma va gasi cineva cat mai repede, pregatesc pe plaja mai multe lemne la care sa le pot da foc,l ovind si frecand 2 pietre una de alta , suficient de mult incat sa scoata un scantei  in urma caruia maldarul de lemne sa poata lua foc,in momentul cand vad sau aud vreun avion sau vapor.

Pana ar aparea cineva sa ma salveze, mi-as petrece restul zilelor incercand sa imit lucrurile pe care le aveam acasa cu ajutorul obiectelor de acolo , astfel as incerca sa mi fac o casa din copacii, as incerca sa mi fac un calendar ca sa stiu in ce zi sunt si cate zile au trecut, as incerca sa repet anumite chestiuni teoretice invatate la liceu ca sa nu ma cretinizez de tot, si as incerca sa cultivez fructele si plantele folositoare mie care se gasesc pe aceea insulita pentru viitorul apropriat. As fi un mai nepriceput ( dar in timp priceput) Robinson Crusoe.

Mi-ar place enorm sa explorez insula, in speranta ca e mai mare ca cea din poza de mai sus 😀 .

Niciodata nu se stie cand m-as putea intoarce din nou pe aceea insula intr-o mica vacanta fara civilizatie! Uneori merita.

De asemenea, este observabila chestia ca in decursul anilor s-au facut destul de multe filme , unele bune ,altele mai putin cu tema acestei situatii  , de a fi singur si de a incerca sa supravietuiesti. Cu ocazia aceasta recomand filmul Laguna Albastra, mai ales prima parte.

Astept urmatoarea tema.

(Concurs: www.incasha.blogspot.com)

5 gânduri despre „„Concurs Inka”: Singur, ranit, fara ajutor

    inka a spus:
    Februarie 18, 2009 la 19:00

    Te-am notat 🙂

    “Concurs Inka”: 21 substantive « Blogu’ de Râs a spus:
    Februarie 19, 2009 la 15:18

    […] Tema1 Tags: 21, concurs, curiozitatii, inka, marcat, minunatii, substantive, viata […]

    “Concurs Inka”: Completarea « Blogu’ de Râs a spus:
    Februarie 21, 2009 la 13:06

    […] Tema1 Tags: completari, concurs, continuare, curiozitatii, cuvinte, inka, minunatii, viata […]

    VurceRisesuiz a spus:
    Aprilie 5, 2009 la 07:45

    Great site this bloguderas.wordpress.com and I am really pleased to see you have what I am actually looking for here and this this post is exactly what I am interested in. I shall be pleased to become a regular visitor 🙂

    Cririumron a spus:
    Aprilie 17, 2009 la 01:09

    brill site this bloguderas.wordpress.com brill to see you have what I am actually looking for here and this this post is exactly what I am interested in. I shall be pleased to become a regular visitor 🙂

Lasă un răspuns

