“Concurs Inka”: Completarea

Publicat pe


Link: Concurs Inka

Tema3: aici ;

Tema4

Completaţi textul următor, folosind următorii termeni: senzaţie, nemulţumit, sud, dealuri, bărbat, zâmbet, pârâu, prietenă, certitudine, kilometru, utopii, mistic, zonă.

După ce mi-am revenit din ameţeală, mi-am dat seama că mă aflam din nou la cascade. În faţă mea, pe o stâncă, zăcea rucsacul, exact unde îl lăsasem mai devreme. M-am uitat în jur. Nici urmă De Will. Ce se întâmplase oare cu el? Unde era acum?

Trecuse mai bine de o oră – după ceasul meu- de când….

Trecuse mai bine de o ora -dupa ceasul meu- de cand il vazusem ultima oara pe Will. Ce  se putea intampla cu el ? Trebuia sa fie prin zonă si totusi nu era. L-am cautat un kilometru in jurul acestui pârâu unde ma aflasem. Eram nemulţumit ca nu-l gasisem ,desi stiam ca era un bărbat puternic si descurcaret. Totusi, aerul mistic da dea de gandit.  Poate era dupa acele dealuri din sud si totusi daca nu era acolo? Unde putea fi? Deodata o senzaţie stranie imi strabatu corpul, mintea si inima … Ma intorc si vad un zâmbet , il recunosc. Zambetul ii apartine Vanessei, o prietenă comuna de a mea si al lui Will cu care venisem in aceasta mica excursie… Am uitat de ea. Incepe si-mi povesteste despre Will, cum ca ar fi la o ora de mers spre vest ,intr-un orasel dupa ajutoare.  Acum stiu cu certitudine motivul lesinului meu , eram diabetic… Ma calmez  ,in cele din urma, si incep cu Vanessa sa ne povestim viitoarele utopii pline de excursii , dar cu conditia sa-mi iau medicamentele cu mine !


Vezi si:

9 gânduri despre „“Concurs Inka”: Completarea

    inka a spus:
    Februarie 21, 2009 la 13:15

    Buna, n-o sa-ti dau 10 curat, pentru simplul fapt ca ai niste greseli minore si ca te-ai repetat la inceput, ia fii atent:
    „M-am uitat în jur. Nici urmă De Will. Ce se întâmplase oare cu el? Unde era acum?

    Trecuse mai bine de o oră – după ceasul meu- de când….“

    Trecuse mai bine de o ora -dupa ceasul meu- de cand il vazusem ultima oara pe Will. Ce se putea intampla cu el ?” Repeti „Will” si verbul „a se intampla”. Vei vedea nota diseara in jurul orei 21. Te pup si bafta la celelalte probe.

    Mihai a răspuns:
    Februarie 21, 2009 la 13:20

    @Inka , ok 🙂 nu mai comentez nimic … ;)) dar esti buna de profa de romana 🙂
    oricum stiu cine o sa castige 😀

      tureancosmin a spus:
      Februarie 21, 2009 la 15:30

      cine?… :D….

    Liviu Drugă a spus:
    Februarie 21, 2009 la 15:21

    Trecuse mai bine de o oră – după ceasul meu- de când avusesem acea stranie senzatie de om nemultumit. Si acum, cand imi aminteam, mi se intorcea stomacul pe dos. Apoi, brusc, vantul incepu sa aduca din sud, tot mai puternic, miros de Will rumenit. Gandul ca, undeva intre dealuri, un barbat ardea pe un protap, legat de canibali, ma speria ingrozitor, dar imaginea cu Will zbatandu-se neputincios imi aduse un zambet pe buze. Cuprins de asemenea sentimente confuze, i-am aruncat, fara remuscari totusi, rucsacul ultimului meu iubit in parau. Nu mai aveam nevoie de un prieten, era timpul sa imi fac rost de o prietena. De ce trebuia sa dobandesc aceasta certitudine la doar un kilometru de locul primului meu pacat socratic? Am inchis ochii, incercand sa ma adun: cate vise de integrare in absolut calcate in picioare… cate utopii spulberate odata cu aceasta disparitie a musculosului Will… Gata cu meditatiile! Ce-mi trebuia mie sa ajung un mistic gay pe dealurile astea pustii? Adio, draga Will! Acum, sa ma ierti, vorbeam mai departe cu el in gand, dar trebuie sa caut niscaiva femei prin zona, cum ziceam. Mi-am sters apoi lacrimile si am tras pe mine, cu miscari stangace, chilotii atarnati de craca, pregatindu-ma de plecare. Prea tarziu, nu mai era nevoie. Zece canibali ma inconjurara in tacere. Unul purta camasa ta, Will, dar niciunul, nici macar unul nu era barbat.

      Mihai a răspuns:
      Februarie 21, 2009 la 15:23

      super Liviu super :))

        Liviu Drugă a spus:
        Februarie 26, 2009 la 00:50

        @mihai Ma bucur ca ti-a placut. Distractiva ideea si destul de funny de pus in practica! 🙂

    inka a spus:
    Februarie 21, 2009 la 15:32

    Omg. Un pic cam….deplasat :)))
    dar misto.

    […] ar fi: Viata in Romania si De ce imi place Constanteanu’? . Am pierdut insa alte concursuri: Inka si Review itcstore.ro […]

Lasă un răspuns

