Banc cu blonda

Publicat pe Actualizat pe


Se casatoreste o blonda din Iasi cu John. Ajunsa in Anglia trimite scrisori acasa.

Dragii mei,  Sa va povestesc cate ceva despri mini si despri ce fac eu  paici.

Luni: Mergem la teatru, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni  plictisim di loc

Marti: Mergem la opera, sotul meu are  acolo o logie, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc

Miercuri: Mergem la meci, si acolo sotul meu are o  logie, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di  toate, nu ni plictisim di loc

Joi: Mergem la cumparaturi, sotul meu imi cumpara di toate, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc

Vineri: Organizam seri caritabile, vin toti  prietenii sotului meu, sotul meu are foarte multi prieteni, doneaza foarte multi bani, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc

Sambata: Ni plimbam, vizitam, sotul meu are foarte multi  bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc

Duminica: Facem barbekiu, vin si prietenii sotului meu, ne facem cadouri reciproc, esti foarti frumos, sotul meu are  foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim  di loc.

Cu drag, Iuliana

PS: Mi-i dor di pula ca di mama .

2 gânduri despre „Banc cu blonda

    sHaDoW gIrL a spus:
    Februarie 22, 2009 la 15:47

    omg:))

    ioana a spus:
    Aprilie 14, 2009 la 16:14

    intrebare: De ce rad blondele cand fulgera?

    raspuns: Ca ele cred ca le face Dumnezeu poza.

Lasă un răspuns

