Bancurile saptamanii

Publicat pe Actualizat pe


  1. O fetita se duce la un magazin de animale si intreaba:
    – Va log, aveti iepulasi dlagalasi?. Inima vanzatorului se topeste brusc. Se aseaza pe vine langa fetita, si o intreaba
    – Vlei un iepulas dlagalas alb, sau unul dlagalas moale si neglu si pufos? Sau poate pe cel dlagalas si maloniu de acolo?. Fetita se inroseste, se leagana putin pe calcaie, isi pune manutele pe genunchi, se apleaca in fata si raspunde in soapta…
    – Cled ca pe pitonul meu il doale in cul de cale…
  2. Va rugam sa ne spuneti care ar fi cel mai rapid lucru din lume.
    Primul: – Gandul…
    – Cum asa?
    – Te gandesti la cineva si nici nu-ti dai seama cand o faci.
    – Asta asa este. Aveti dreptate.
    Al doilea: – Clipitul e cel mai rapid.
    – De ce anume?
    – Nici nu-ti dai seama cand clipesti, atat de rapid e.
    – Da, interesant, apreciem contributia dvs.
    Al treilea: – Lumina!
    – Puteti explica?
    – Da: cum apesi pe intrerupator cum se umple toata camerade lumina. Adica e ceva foarte rapid,nici nu-ti dai seama.
    – Da,foarte interesant!Va multumim.
    Al patrulea: – Cum sa va spun eu… dupa parerea mea, diareea e cel mai rapid lucru.
    – !!!?????? (consternare)
    Pai, domnilor,aseara m-am cacat pe mine si n-am avut timp nici sa ma gandesc, nici sa clipesc si nici sa aprind lumina.
  3. Un ardelean vine la bar:
    – Doua sute de votca, in doua pahare.
    Barmanul intreaba:
    – De ce in doua pahare, ca esti singur?
    – Am un prieten plecat in Irak si mi-a spus sa beau si pentru el.
    A doua zi la fel, a treia zi la fel si tot asa pana intr-o zi cand vine si  cere o suta de votca intr-un pahar.
    – Da ce, Doamne fereste ti-a murit prietenul?
    – Nu, m-am lasat eu de baut.
  4. Doi ardeleni stau de vorba la o palinca.. La un moment dat unul zice:
    – Auzi ma, daca io m-as incurca cu nevasta-ta, ce inseamna ca am fi?
    Cumnati? Cuscri? Rude? Sau ce?
    La care celalalt sta juma’ de minut pe ganduri si apoi raspunde:
    – Ma, io cred ca am fi chit.
  5. Un ardelean e oprit de un politist, care ii spune:
    – Dati-mi numele si prenumele.
    – Ai innebunit? Si pe urma cum ma mai numesc?
  6. Maria zice intr-o zi:
    – Ma Ioane zi si mie o vorba calda ca de cand nu te-am mai auzit…
    Ion zice:
    – Marie, arzate-ar focul.
  7. La aniversarea a 20 de ani de casatorie, un ungur cheama la el o familie de prieteni romani. La inceputul mesei, gazda tine un toast, incercand sa vorbeasca romaneste cat mai corect:- As vre se moltomesc lui Dumnezeu pentru cei doizeci ani
    petrecoti alaturi de sotia me…
    – Alaturi de sotia mea, il corecta prietenul roman.
    – Alaturi de sotia te numai de 4 ani..
Reblog this post [with Zemanta]
Un gând despre „Bancurile saptamanii

    bagamare a spus:
    Martie 2, 2009 la 12:43

    super amuzante.

Lasă un răspuns

