Bancurile saptamanii

Publicat pe


Ardeleanul se duce la doctor deoarece tusea foarte tare. Doctorul il consulta si il intreaba cu o voce grava:
– Fumati?
La care ardeleanul dupa cateva momente de ezitare raspunde:
– Mai bine as bea ceva.

Ion si Maria pe camp, de jur imprejur nimeni.Termina ei de sapat si se aseaza pentru odihna. La un moment dat Maria catre Ion:
– No Ioane ca mie tare mi-e cald, o sa dau vesta jos.
Ion:
– Da-o tu ca mi-o dau si eu!
Dupa un timp, Maria zice iar:
– No Ioane, io-mi dau si camesa jos ca nu mai pot!
Ion:
– Da-o ca asa fac si io.
Dupa un timp, goi-pusca amandoi, stateau cu mainile in sold uitandu-se unul la altul. Maria, nemaiputandu-se abtine ii zice:
– No Ioane, n-o trece vreunul p-acilea sa ne reguleze si pe noi?

Barbatul ajunge acasa la 5 dimineata:
– Unde ai fost, Superman?
– Pai, sa vezi, am fost cu niste clienti in oras…
– Si ai stat cu ei pana la 5 dimineata, Superman?
– Pai, da, am reusit sa obtin un contract si…
– Si dupa aia ce ai mai facut, Superman?
– Pai, am fost sa bem ceva la un bar…
– Si pe urma, Superman?
– Pai, am fost la un bar de striptis, asa au vrut clientii, dar a fost foarte urât şi plicticos. Da’ de ce îmi tot zici „Superman”?
– Pai doar Superman isi mai poarta chilotii peste pantaloni!

Un ardelean vine acasa mai devreme de la camp si aude zgomote in dormitor. Se duce in fuga si-si gaseste nevasta dezbracata complet, intinsa pe pat, transpirata si gafaind…
– Ce-i ma, nevasta, ce ai?
– Am infarct…. zice ea.
Ardeleanul da sa fuga afara sa cheme pe doctor, cand copilul lui de 4 ani zice:
– Tata, tata, unchiu’ Gheorghe este sub pat in pielea goala…
Ardeleanul fuge inapoi, ridica patura si-l vede pe Gheorghe sub pat dezbracat si zice:
– Pai bine ma, nenorocitule, nevasta-mea moare de inima si tu umbli ca un bezmetic prin casa in pielea goala de-mi sperii copilul…

Zice ca ardeleanul coboara pe Feleac spre Cluj cu caruta cu nevasta si copilul. Ajungind in dreptul Teatrului, copilul intreaba:
– Tata, da’ casa aiasta mare cu doi catei pe ea ce-a fi?
– Nu stiu, dragu’ tatii.
Apoi, in Piata Unirii:
– Tata, da’ omu aiesta de hier pe cal, cine-o fi?
– Nu stiu, dragu’ tatii.
In fine, langa Parcul Mare:
– Tata, da’ la balta aiasta mica, oare cum i-a zice?
– Nu stiu, dragu’ tatii.”
Femeia, agasata de insistentele copilului, intervine:
– Da’ mai lasa-l in pace pe tata-to, ma copile, nu vezi ca-i trudit?!
La care taranul raspunde cu bonomie ardeleneasca:
– Lasa-l, femeie, pe copil sa intrebe, ca numa’ asa invata!

Suna la usa . Tipu deschide usa . Pe pres o moarte mica, asa de douazeci de centimetri inaltime, cu coasa, oase, parpalac negru..
– Vai doamne, vaaaai …
– Stai linistit, am venit dupa hamster.

Reblog this post [with Zemanta]
Un gând despre „Bancurile saptamanii

    sHaDoW gIrL a spus:
    Martie 15, 2009 la 16:55

    =))
    :>:>

Lasă un răspuns

