Inapoi acasa

Publicat pe Actualizat pe


Multumesc pentru cei care au asteptat si m-au urmarit pe twitter la http://twitter.com/bloguderas .

Iar pentru restul iata ultimele informatii:

  1. Acasa in 3 ore si 15 minute. Caldura imensa in tren. Conditi impecabile! Ne vedem maine! Noapte buna tuturor! (

  2. Riuf e tare,dar prea multe universìtati straine. In 2 ore ma ìnt cu little smile. La 18 am zburat spre arad, apoi petrosani. A long way (

  3. Am ajuns ìn Timisoara .frig tare .pierdem timpul. :d (

  4. In tren spre Timisoara . Peste 7 ore ajung. Plictiseala , plictiseala. Mi s-a stricat geaca la momentul potrivit. O noapte placuta tuturor calatorilor (

Ii multumesc la Little Smile pentru ca s-a ocupat de blog ieri .

Iata cateva poze cu mine, Little Smile si un coleg de al meu( cel in geaca galbena):

dscn7621dscn7622dscn76231

Reblog this post [with Zemanta]
2 gânduri despre „Inapoi acasa

    sHaDoW gIrL a spus:
    Martie 20, 2009 la 17:00

    heyyyy super tare vreau si eu la Timisoara!
    eu ma duc la partyyy…
    party on!

    constanteanu a spus:
    Martie 20, 2009 la 17:11

    ai primit coletul ? 🙂

Lasă un răspuns

