Ion si Maria

Publicat pe


Ion vrea să facă sex cu Maria.
– Mărie, dacă te culci cu mine, îţi dau mobilul meu.
– Dacă e aşa, Ioane, s-a făcut!
După consumarea actului, Ion dă să plece.
– Ioane, zice Maria, da mobilu’??
– Aaaaa, da, notează: 0722…

Merge Ion la birt şi îi cere Mariei un suc şi două paie.
Maria îi zice:
– Păi, cum măi, un suc şi două paie?
– Sunt cu mândra.
A doua zi vine Ion şi cere un suc şi trei paie.
– Cum, măi?
– Păi, sunt cu două mândre, zice Ion.
A treia zi vine Ion şi cere un suc şi un sac de paie.
– Păi, cum, măi Ioane, zice Maria, un sac de paie?
– Sunt cu calul azi.

– Io amu m-oi duce, Mărie, că mi-a sosit ceasul. Ascultă aici ce-ţi spun.
Maria, suspinând:
– Zi, Ioane şi aşa oi face!
– Să ţii gospodăria, Mărie, să nu vinzi nimic, să aibă copiii ăştia când or creşte mari.
Maria, suspinând:
– Aşa oi face, Ioane…
– Să dai copiii la şcoală, să iasă învăţaţi, Mărie!
Maria, suspinând:
– Aşa oi face, Ioane…
– Şi mai vreau, Mărie, că după ce m-oi duce, să te măriţi cu Gheorghe!
– Da’ Ioane, credeam că Gheorghe e duşmanul tău cel mai mare.
– Păi tocmai de-aia…

Ion şi Maria în noaptea nunţii…
Marie: Ioane… dacă ai fi domn, n-ai face asta cu mine!
Ion: Dacă tu ai fi doamnă, n-ai vorbi cu gura plină!

Ion termină facultatea de medicină şi e repartizat într-un sat. Acolo medicul bătrân îl informează că nu poate sta cu el prima săptămână (cum ar fi trebuit) şi pleacă spunându-i să fie atent la ce face. Se întoarce peste 7 zile şi-l întreabă ce a făcut. La care Ion îi spune:
– Prima dată a venit o babă că o durea capul, aşa că i-am dat un calmant. A doua oară a venit un copil julit la genunchi, aşa că am curăţat rana, am dezinfectat-o şi
l-am pansat. Vineri când să închid cabinetul a venit Maria, a încuiat uşa , s-a dezbrăcat şi s-a întins pe masă spunându-mi:
– Ioane, nu am văzut bărbat de trei luni!
Medicul cu sufletul la gură îl întreabă pe Ion:
– Şi ce-ai făcut?
– I-am pus picături în ochi!

Ion şi Maria grădinari… se treziră de dimineaţă să plece la târg să prindă loc pentru tarabă; încarcăcăruţa cu varză şi castraveţi şi pleacă. Pe drum Maria:
– Ioane opreşte un pic căruţă, dă-te jos şi vino de mă pupă că nu mai pot! Opreşte Ion, se dă jos o pupă pe Maria… şi plecară iar la drum. După 10 minute Maria:
– Ioane, opreşte căruţa, dă-te jos şi vino de mă pupă ca nu mai pot!…
– Marie, da eşti nebună! Nu mai prindem târgul.
– Hai repede Ioane, acu, acu, că nu mai pot!
Se dă Ion jos şi iar o pupa pe Maria.
După vreo 10 minute Maria începe:
– Ah Ioaneee, ah, opreşte căruţa şi vino repede şi mă pupă că nu mai pot!
Ion enervat:
– Auzi fă Marie… dă-te jos de pe castraveţi şi
urcă-te pe varză.

Reblog this post [with Zemanta]
Un gând despre „Ion si Maria

    sHaDoW gIrL a spus:
    Martie 22, 2009 la 22:47

    :))

Lasă un răspuns

