Concurs Blogatu: Blogul meu in cateva cuvinte

Publicat pe


Blogatu organizeaza un nou concurs pentru bloggeri ” Blogul meu in cateva cuvinte” , concurs la care voi participa.

Asa cum am scris si in pagina blogului „Bine de stiut”,am început să fac acest blog cu intenţia de a-mi amuza prieteni, mai ales pe Emy. De fapt , de foarte mult timp vroiam să construiesc un blog cât mai popular, bun şi adevărat, pe gustul tuturor ,pe cât pot eu de bine , dar nu găseam tema potrivită, până de curând. Acum ,blogul are intenţia de a da un nou gust vieţii vizitatorilor săi. Data creării sale este de 21 iunie 2008. Iar eu am cam un an de cand sunt in blogosfera, avand un alt blog inaintea Blogului de Râs.

Ştiu că nu e perfect şi nici nu cred că va fi vreodata… (am citit erorile comune in blogosfera românească de la Zoso +Lista lui Bobby Voicu: Sfaturi pentru bloggeri incepatori , citez

Blogul trebuie sa reflecte personalitatea voastra. Prin urmare, nimeni nu va poate spune exact ce merge sau nu pentru voi specific. Incercati, testati, aflati.

), dar sperăm să fie pe gustul cât mai multor cititori.

De castigat am castigat cu blogul cateva concursuri cum ar fi: Viata in Romania si De ce imi place Constanteanu’? . Am pierdut insa alte concursuri: Inka si Review itcstore.ro .

Gata descrierea blogului 😀 . Sper sa fie suficient de buna pentru a prinde un loc printre premianti concursului organizat de Blogatu.

7 gânduri despre „Concurs Blogatu: Blogul meu in cateva cuvinte

    fLn a spus:
    Martie 24, 2009 la 18:56

    Bafta 🙂

      Mihai a răspuns:
      Martie 24, 2009 la 20:05

      mersi la fel 🙂

    tykrytblogger a spus:
    Martie 24, 2009 la 22:23

    succes

    sHaDoW gIrL a spus:
    Martie 24, 2009 la 22:45

    frate am niste draci
    nu pot lasa linkul
    X(
    vai ce draci am:((
    mihai intra pe mess:((

    sHaDoW gIrL a spus:
    Martie 25, 2009 la 14:26

    mersi:X:bafta adversarule:>

    tykrytblogger a spus:
    Martie 25, 2009 la 22:16

    un concurs interesant si aici http://subiectiv.ro/subiectiv/concurs-o-geanta-booq-pentru-cel-mai-fidel-comentator/ . nu fac spam. e o recomandare.
    poti sa stergi comentariul dupa ce il vizualizezi

      Mihai a răspuns:
      Martie 26, 2009 la 14:03

      nu merita 🙂 , m-am curatat… :)) nu ma mai intereseaza concursuri in care sa comentez… 🙂

Lasă un răspuns

