De ce suntem datori mamei …

Publicat pe Actualizat pe


Motive pentru care ii suntem datori mamei:

1. Mama m-a invatat SA APRECIEZ O TREABA BINE FACUTA
„Daca vreti sa va omorati intre voi, mergeti afara. De-abia am terminat
de facut curat”

2. Mama m-a invatat ce e RELIGIA
„Roaga-te sa iasa pata aia din covor”

3. Mama m-a invatat ce e LOGICA
„Pentru ca asa am zis eu,de-aia”

4. Mama m-a invatat MAI MULTA LOGICA
„Daca ai sa  cazi de pe scara si iti rupi gatul, nu te mai iau cu mine in oras”

5. Mama m-a invatat ce e IRONIA
„Plangi in continuare, si o sa-ti dau eu motive pt care sa plangi”

6. Mama m-a invatat ce e CONTORSIONISMUL
„Uita-te la murdaria de pe ceafa ta ”

7. Mama m-a invatat ce e VREMEA
„Camera ta arata de parca a trecut o tornada prin ea”

8. Mama m-a invatat ce e IPOCRIZIA
„Daca ti-am zis o data, ti-am zis de un milion de ori: Nu exagera!”

9. Mama m-a invatat despre CICLICITATEA VIETII
„Eu te-am facut,eu te omor!”

10. Mama m-a invatat despre SCHIMBAREA COMPORTAMENTULUI
„Nu te mai comporta ca taica-tau”

11. Mama m-a invatat ce e INVIDIA
„In lume sunt milioane de copii mai putin norocosi care nu au parintii
la fel de minunati cum ai tu”

12. Mama m-a invatat ce e ASTEPTAREA
„Asteapta numai pana ajungem acasa”

13. Mama m-a invatat ce inseamna A PRIMI
„O sa ti-o primesti cand ajungem acasa”

14. Mama m-a invatat ce e UMORUL
„Cand o sa-ti tai degetele de la picioare jucandu-te cu masina de tuns
iarba, sa nu alergi plangand la mine”

15. Mama m-a invatat CUM SA DEVIN UN ADULT
„Daca nu mananci legume, nu o sa mai cresti niciodata”

16. Mama m-a invatat ce e GENETICA
„Esti exact ca taica-tau”

17. Mama m-a invatat despre ARBORELE MEU GENEALOGIC
„Inchide usa dupa tine. Ti de pare ca te-ai nascut intr-un cort?”

18. Mama m-a invatat ce e INTELEPCIUNEA
„Cand o sa fi de varsta mea, o sa intelegi”

19. Si preferata mea, mama m-a invatat ce e
JUSTITIA „Intr-o buna zi, o sa ai si tu copii. Si sper ca o sa fie exact
ca si tine”

11 gânduri despre „De ce suntem datori mamei …

    sHaDoW gIrL a spus:
    Martie 31, 2009 la 14:12

    baiatu’ cacofonie sus sus!

      Mihai a spus:
      Martie 31, 2009 la 19:34

      unde ca nu vad 😀 ? sunt mai obosit mnoh..:D

    sHaDoW gIrL a spus:
    Martie 31, 2009 la 14:13

    sau that’s the point?

      GRiDER a spus:
      Aprilie 1, 2009 la 11:23

      4. Mama m-a invatat MAI MULTA LOGICA
      Daca cazi de pe scara si iti rupi gatul, nu te mai iau cu mine in oras”

      Aici e cacofonie , dar nu prea ar avea altcumva cum sa zica , so … merge si asa , nu o sa fie spanzurat pt asta .

        Mihai a spus:
        Aprilie 1, 2009 la 12:12

        mersi da puteai si tu schimba tavi .. 😀 + ca nu merg bb codes pe blog ci eventual html:)

    Raeka a spus:
    Aprilie 1, 2009 la 13:02

    Lasa html’ul si bb codul :)) si ia leapsa aia sa aflam si despre tine picanterii :))

      Mihai a spus:
      Aprilie 1, 2009 la 13:04

      am facut-o de mult e mai jos :))

    Davys a spus:
    Aprilie 1, 2009 la 15:05

    Grrrrrrrrrrrrrr …. 🙂

    GRiDER a spus:
    Aprilie 1, 2009 la 23:34

    eu nu-mi mai stiu parola … si nu ma mai pot loga …

    Sangerica a spus:
    Aprilie 3, 2009 la 10:10

    mama m’a invatat ce e PUBLICITATEA
    „daca iar aud de la educatoare ca nu esti cuminte, te fac de ras de fata cu toti copiii!”

    mama m’a invatat ce inseamna SPORTUL PROFESIONIST
    „daca aud ca ramai corigent, te bat de fata cu toata clasa”

    mama m’a invatat ce apreciez trupul unei FEMEI
    „ce te uiti la emanuelle? pune mana la ochi, vrei sa ramai chior?”

    mama m’a invatat ce inseamna MODESTIA si SMERENIA
    „si tu…un cacat cu ochi”

    cam atat imi aduc aminte pt moment…

Lasă un răspuns

