Recomandare: My brute

Publicat pe Actualizat pe


53453

Ieri am descoperit si eu  jocul online My Brute, joc pe care vi-l recomand deoarece mi se pare simpatic si nu „fura” mult timp 🙂 . Tot ce trebuie sa faceti este  sa va luptati de 3 ori pe zi in Arena si sa va faceti ucenici … Aveti la dispozitie diverse puteri, arme si animale care sa va insoteasca in lupta voastra 😉 .

Acum ca v-am povestit jocul , ce ziceti deveniti ucenicii mei ? 😀 Daca da , apasati pe http://mihai03.mybrute.com si de aici continuati sa va personalizati bruta dupa care ma atacati si va uitati la clipul atacului 😀 .

Reblog this post [with Zemanta]
32 de gânduri despre „Recomandare: My brute

    Davys a spus:
    Aprilie 4, 2009 la 14:51

    eu am versiunea in franceza 🙂

    link 🙂

    Sangerica a spus:
    Aprilie 4, 2009 la 17:06

    tot p’ala in franceza il jucam si io…ajunsesem pe locu’ 28400, da’ colegii de la viena au tinut ei mortis sa’mi umble mie in pc, la birou (acolo aveam parolele si conturile salvate) si mi’au sters tot…ce cacati! :))

    Davys a spus:
    Aprilie 4, 2009 la 17:21

    ce naspa 😦

    Raeka a spus:
    Aprilie 6, 2009 la 11:44

    Sangerica m’a cooptat si pe mine..am fost entuziasmata la inceput, o puneam pe BadRaeka sa se lupte in fiecare zi, dupa care m’am plictisit, asa ca am lasat’o sa moara! 🙂

    Davys a spus:
    Aprilie 6, 2009 la 12:15

    🙂

    Akzu a spus:
    Aprilie 12, 2009 la 17:00

    Un clan de romani, este 😛 ?

    Tibilik a spus:
    Aprilie 20, 2009 la 14:08

    Davys, puneti parola, ca pot sa intre altii la tine si sa joace!

    rembrano a spus:
    Aprilie 20, 2009 la 19:44

    Hai să ne batem! 🙂

    Tibilik a spus:
    Aprilie 22, 2009 la 08:36

    Cine se bate cu mine?

    Mihai: Ti-as gasit unde sa-ti faci reclama!

    Corneliu a spus:
    Aprilie 25, 2009 la 13:05

    Salutare! Cum fac sa am elevi? Daca trimit link-ul meu altora, apare doar provocarea pentru lupta… Deci, care-i metoda?

      Mihai a răspuns:
      Aprilie 25, 2009 la 13:07

      apare provocarea dupa care cel caruia i-a aparut provocarea trebuie sa isi aleaga caracterul si numele si sa te atace, dupa ce a atacat iti este elev.

    Corneliu a spus:
    Aprilie 25, 2009 la 20:10

    De la acelasi calculator pot sa fac manevra asta?

      Mihai a răspuns:
      Aprilie 25, 2009 la 20:26

      nu de la acelasi calculator! ca sa ieie puncte de experiente de pe urma ucenicilor tai , fiecare ucenic trebuie sa aiba ip diferit fata de al tau si fata de ei .

      Paul910 a spus:
      Iulie 21, 2009 la 10:26

      da poti doar daca calculatorul tau isi schimba ip-ul mereu ca la al meu a mers… bine dar m-am plictisit sa joc zilnic pe toate…

    Corneliu a spus:
    Aprilie 25, 2009 la 20:13

    Deci, dupa batalie nu-mi apar decat optiunile binecunoscute: go back to the cell si fight against another brute.

      Mihai a răspuns:
      Mai 11, 2009 la 11:45

      pai ii dai din nou fight against another brute sa te bati cu altul.

    asasda a spus:
    Aprilie 29, 2009 la 19:41

    luptele sunt automate?sau cum fac ca sa lupt?

      Mihai a răspuns:
      Aprilie 29, 2009 la 19:46

      dupa ce ti ai ales caracterul cu care te lupti ,da. (asta in cazul in care ai cont).
      dupa ce ti ai ales caracterul si numele care vrei sa fii si apoi caracterul cu care te lupti, da. ( asta in cazul in care pentru prima oara participi la acest joc).

    DANi a spus:
    Mai 4, 2009 la 22:57

    tare jocu am si eu o bruta … si ase ma crizez cand pierde de parca eu as juca sau as paria pe el:)) haideti la o batalie , sa va feriti numa cand scot ciocanu ca tat rup cu ala:))))

    Tibilik a spus:
    Mai 11, 2009 la 07:37

    Eu am avut urs, dar nu l-am pastrat, pentru ca atacam jucatori de nivelul 1 si n-am stiut ca-mi pune doar 1 punct de experienta.

    Tibilik a spus:
    Mai 23, 2009 la 08:06

    Cum intru intr-un clan?

      Paul910 a spus:
      Iulie 21, 2009 la 10:30

      intri in celula brutei tale si dai pe un buton sus in coltul din dreapta „Join A Clan” si iti alegi clanul… Urmatoarea zi vei fi in clan…. Doar daca te accepta, daca nu inearca cu alt clan… vezi in The Mercenaris One asta-i clanul meu

    DarkDemon a spus:
    Iulie 21, 2009 la 07:53

    My Brute

    My Brute este un joculet online interactiv si destul de marfa, in care ti se da o bruta cu care sa te bati cu altii. Interesant este ca nu ti se cere adresa de mail, activare, conturi etc. Nu trebuie nici macar parola obligatoriu, dar va recomand sa va puneti totusi o parola la bruta ca sa nu o poata folosi altcineva.

    Trebuie doar sa intri, sa ii dai un nume brutei tale dupa care se genereaza si personajul putand sa il modifici din butoanele stanga (personaj) dreapta (culori) apoi dai “Validate” si gata, ai intrat in joc, avand onoarea sa te lupti pentru prima oara cu bruta mea Nu trebuie sa faci nimic, fiindca brutele se lupta singure.. tu trebuie doar sa stai si sa privesti spectacolul.

    Sa joci My Brute nu ocupa mai mult de 10 minute pe zi, chiar daca ai vrea sa stai mai mult nu ai putea fiindca ai dreptul la 3 lupte pe zi, fiindca dupa astea 3 lupte bruta ta oboseste si se retrage la ea in celula sa se odihneasca. Este important ca atunci cand intri in arena sa te uiti atent la caracteristicile brutelor pe care le alegi sa se bata cu bruta ta fiindca o trimiti la sinucidere curata, iar ideea e sa ii bati pe restul si sa cresti cat mai mult, alegandu-te pe parcurs si cu arme pe care le poti folosi in lupta, animale, viteza, cursuri de karate etc.

    Daca atunci cand intrati in arena vi se ofera numai adversari care va depasesc si niciunul mai slabut de care sa va luati nu mergeti la noroc, dati un refresh la pagina (este butonul ala cu doua sageti de langa sageti) sau apasati F5, face acelasi lucru – reincarca pagina si va apar alti adversari, astfel avand de unde sa alegeti.

    De asemenea, invitand alti prieteni sa joace, acestia devin discipolii tai iar bruta ta le este maestru, si ii invata sa lupte, fac exercitii impreuna etc.

    In primul rand trebuie sa ai acel putin o lupta permisa cand vrei sa te bati cu prietenul tau, ca sa nu fie obosita bruta.. si atunci mergi la o adresa de tipul asta:

    http://mihai03.mybrute.com/vs/adversar

    unde inlocuiesti worldspain cu adresa brutei tale, adica numele ei, si cuvantul adversar cu numele brutei care apartine prietenului tau, cu care vrei sa te bati. Intrand la adresa facuta asa, o sa va puna fata in fata sa va luptati, indiferent ca sunteti de nivele diferite.

    ––––––––––––––––––––––––––––––-

      anonim a spus:
      Iulie 23, 2009 la 22:46

      ce inseamna cand primesti dog A , dog B sau dog C …care e diferenta dintre ei?

        Mihai a răspuns:
        Decembrie 28, 2009 la 17:40

        nici o diferenta sunt doar numiti altfel atata.

    Paul910 a spus:
    Iulie 23, 2009 la 15:24

    Mihai03 ti-am facut un pupil –>Porky Pig<– level 3 acum… fa-mi si u unul te rog ca am nevoie( daca faci fa pe Paul910)

    briza a spus:
    August 1, 2009 la 22:57

    asa, Mihai, da-i cu tastatura-n cap, fir-ar sa fie de bruta =))

    Alexfotograful a spus:
    Decembrie 26, 2009 la 23:27

    Puteti sa va faceti singuri elevi luptandu-va cu proprii maimutoi. Astfel veti avansa mai rpd.

      briza a spus:
      Decembrie 27, 2009 la 02:47

      nu merge… se inregistreaza ip-ul si nu ti se acorda puncte pentru noul discipol

        Mihai a răspuns:
        Decembrie 28, 2009 la 17:39

        Corect, dar depinde si de providerul tau de internet, daca dispui de mai multe conexiuni sau nu , daca ai ip static sau dinamic.

Lasă un răspuns

