Castigat: Pregatiri pentru Sarbatoarea Pastelui

Publicat pe Actualizat pe


Castigat!

Concursul de la http://sunt.bloggerul.ro/ ne provoaca sa scriem cum ne pregatim noi pentru Sarbatoarea Pastelui.

Anul acesta , eu voi avea mai mult de lucru decat pana acum … Verisoara mea implineste 3 anisori , prin urmare va trebuie sa ma … imbrac intr-un iepuras… Iepuras vorba vine..  Sper totusi sa nu fiu la fel de urat ca iepurasul din imaginea alaturata 😯 .

In planul meu spre a o amuza pe verisoara mea consta , la un moment dat si vopsirea oualor si intr-o oarecare masura si pictarea  fetei mele :)) . Eh asta e… Un pas mic pentru vopsit … Un pas mare pentru amuzamentul verisoarei mele 😀 .

De asemenea, tot in privinta Pastelui , am reusit sa fac o mica „campanie” cu cativa prieteni :vom merge pe strada si vom imparti oua rosi la majoritatea trecatorilor 🙂 .

Sa nu uit ca trebuie sa vopseeeeeesc ouale … cu zecile ca-mi vin prieteni de peste tot  si sa ajut la prepararea cozonacului.

Alte pregatiri ar fi in gospodaria mea: vopsirea oualor, pregatirea sprayului, invatarea poeziei… si la udat, fratica 8) !

Voi cum va pregatiti de Sarbatoarea Pastelui?

Articol scris pentru voi si pentru http://sunt.bloggerul.ro/

2 gânduri despre „Castigat: Pregatiri pentru Sarbatoarea Pastelui

    Davys a spus:
    Aprilie 7, 2009 la 15:35

    wow.
    Mihai , asta da … 🙂 bravo 😉 bafta 🙂

    sHaDoW gIrL a spus:
    Aprilie 7, 2009 la 22:02

    bafta!
    :*:**::

Lasă un răspuns

