Cobra…

Publicat pe Actualizat pe


ATENTIE: DACA AVETI PROBLEME CU INIMA NU VA UITATI LA URMATORUL CLIP!!

Cum a fost? 😀

 

9 gânduri despre „Cobra…

    Nikol a spus:
    Aprilie 16, 2009 la 10:53

    Eu una……m-am speriat!Am sarit de pe scaun!:)))

      Mihai a răspuns:
      Aprilie 16, 2009 la 11:00

      sper ca nu ai avut probleme cu inima:D

    sHaDoW gIrL a spus:
    Aprilie 16, 2009 la 17:01

    eu nu cred ca e adevarat:D
    sunt ca Toma;))

    hi5-goodies a spus:
    Aprilie 17, 2009 la 12:02

    :)) m-am speriat… bagamiash… :))

      Mihai a răspuns:
      Aprilie 17, 2009 la 12:05

      fooooooooarte bine frate ! 😀

    GRiDER a spus:
    Aprilie 18, 2009 la 01:28

    Fugarite-as prin toate cartiere , strazile , blocurile , apartamentele , magazinele , chiar si bancile si parcurile din Petrosani ca si-asa fac infarct la S Sam mai bagi si tu tampenii . Si ma uit si eu ca prostu la 2 dimineata . Fu****-as ‘te draq ca mi s-a mutat stomacu , sta in vila acu la ficat … bag cv 😐

      Mihai a răspuns:
      Aprilie 18, 2009 la 12:53

      sa-ti fie de bine :))

        GRiDER a spus:
        Aprilie 18, 2009 la 12:56

        sa-ti intre pe gat tooooata cobra aia .

    fanyahoo a spus:
    Aprilie 19, 2009 la 13:14

    :))

Lasă un răspuns

