despre STAR

Publicat pe Actualizat pe


Să vorbim despre mine.  Mă numesc Sfîrloagă Alexandru Mihai. Sunt din Craiova. Oarecum oltean (în cazul acesta, înjurăturile le primesc numai in e-mail). Nu sunt foarte mare, am doar 1,80 şi 19 ani fără un strop. Îmi place enorm să scriu (numai pe blog-uri), ador să critic, accept să fiu criticat. Când mă plimb pe stradă, ador să privesc fundul fetelor, mă „înalţ la puteri uriaşe” când văd fete cu tricoul ud, mai ales fustiţele. Ador plimbările (numai cu cei cunoscuţi), ador jocurile cu mingea, ador Monopoly/Metropoly/Privatizarea/Nu te supăra frate e.t.c.. Ador să merg la discotecă, genurile mele muzicale favorite sunt house, trance, electro, clubbing & dance. Urăsc „muzica de valoare”.  Blogul meu personal este http://imposibility.com. Acela este locul unde mă descarc de fiecare dată când simt nevoia. Acel blog este „casa mea virtuală”. Ce mai pot să spun … îmi place să bâzâi pe toată lumea, îmi plac oamenii amuzanţi (nu sufăr pe cei ce vor să pară). Sunt un om care foarte greu se convinge de un lucru anume. Mai multe despre modul meu de viaţă, le veţi găsi în posturile mele. Vorba aia: „Să ne citim BINE !” 😉

Lasă un răspuns

