Întrebări cretine @ STAR

Publicat pe Actualizat pe


Ok, revin cu un nou articol din viaţa mea. Este vorba de (după cum spune şi titlul), întrebările cretine pe care le-am pus în trecut (sau cel puţin o parte din ele). Să începem cu prima fază.

Ţin minte că odată, aveam 15 ani, eram în clasa a 9-a. Şi cum aveam colegi săriţi de pe fix (nu că eu n-aş fi, dar mă rog, trecem peste), s-au pus să-mi facă o fază. Unul dintre ei, mă întreabă într-o pauză: „Te duci la poartă ?” – eu am răspuns: „da”. Apoi a continuat el cu: „îmi iei şi mie de jos ceva ?” la care eu spun, zâmbind: „da, spune ce să-ţi iau”. El mi-a zis: „Du-te să-mi iei un tub de clitoris”. Eu, mirat, am zis cu ochii cât roţile de tractor: „Ăăăă ? Ce e ăla ?” apoi, el, a zis cu un ton serios (totodată convingător): „Este lipici, că mi s-au desfăcut adidaşii colea (îmi arătase între timp locul dezlipit)”. Eu l-am întrebat: „Nu-ţi iau Superglue ? sau Picătura ?” apoi el spune: „Nu, că nu sunt bune deloc”. Am zis: „Ok”, şi am plecat la „cumpărături”. Merg eu la primul magazin de lângă poarta şcolii, şi întreb: „Clitoris aveţi ?”. Vânzătoarea, femeie 40+, îmi zice cu o faţă serioasă: „Nu, n-avem”. Plec mai departe, la următorul magazin. Aceeaşi întrebare. Vânzătoarea, femeie mai în vârstă, mă priveşte parcă eram strigoi, şi mi-o taie scurt (întrebarea, nu altceva): „Nu”.

Ies din magazin, mirat rău, întrebându-mă „mă ce dracu’, n-are niciunul marfă azi ?”. Am plecat la încă un magazin, aceeaşi întrebare. Vânzătoarea, femeie de 35-40 de ani, îmi răspunde, de-abia abţinându-şi râsul: „Nu, dar du-te în piaţă că au acolo (piaţa e la 50 m de şcoală)”. Am plecat total confuz din ultimul magazin, şi ajung în clasă la sfârşitul pauzei, şi îi zic colegului, cu o faţă dezamăgită: „Bă, n-avu…”. El se uită la mine, începuse să zâmbească, şi mă întreabă: „Bă, tu ştii ce este clitorisul ?” eu îi răspund total convins: „Lipici”. La care el: „Nu (şi în acelaşi timp râdea)”. Apoi mi-a spus. Să intru în pământ, nu alta. Am zis că e un calvar total prin ce trec. Am trecut peste, într-un final. Cu mici sechele, dar trecătoare.

Continuăm cu a 2-a fază.

M-am dus odată la doctor, că aveam nişte simptome cam naşpa, şi am zis să văd ce mă sfătuieşte doctora (femeie 40+, super de treabă). Într-un final, am dat-o în diverse amândoi, între timp ce-mi prescria reţeta. Nu mai ştiu care a fost întrebarea (în niciun caz „Ce faci diseară ?”) dar ţin minte că am răspuns „o să ies cu prietena în oraş, şi vreau să fiu în formă”. După care, am întrebat-o: „Doamna doctor, am şi eu o întrebare”. Ea: „Spune”. Eu (aici urmează întrebarea bombă): „Ce marcă de prezervativ îmi recomandaţi şi mie ? Că nu am mai luat deloc până acum, şi nu ştiu şi eu care este mai bun (vă daţi seama ce penibil a fost în faţa doctorei)”. La care dânsa, îmi răspunde, cu buzele de-abia stăpânite de râs: „Nu ştiu”. La cât de inconştient am fost pe moment, mai lipsea să o întreb: „Păi dumneavoastră nu aţi făcut-o niciodată ?”. De-aici, şi până la a mă da afară în şuturi + replica cea cavalerească „Du-te dracului de obsedat!!!”, nu mai era decât un pas. Am plecat din cabinet, într-un final (fără vreun ochi vânăt).

Voi reveni cu următorul articol, în curând. Să ne citim BINE!

Un gând despre „Întrebări cretine @ STAR

    Biank a spus:
    Iunie 9, 2009 la 23:23

    Suuuper taaare:-D

Lasă un răspuns

