Liftul

Publicat pe


Un banc micut primit de pe messengerut.😀

Un om de la ţară, împreună cu băiatul său, vizitează un magazin universal de la oraş. Rămîn amîndoi blocaţi în faţa celor doua ziduri strălucitoare, care se despărţeau şi apoi se uneau la loc. Băiatul întreabă:
– Tată, ce-i asta?
Tatăl, care în viaţa lui nu văzuse un lift, răspunde:
– Fiule, n-am văzut aşa ceva în viaţa mea, nu ştiu ce poate fi!
În timp ce se uitau amîndoi, cu ochii ieşiti din orbite de uimire, o bătrînă într-un cărucior cu rotile vine, apasă un buton, cele două ziduri se deschid, iar bătrîna intră într-o mică cameră. Zidurile se închid, iar cei doi văd niste cerculeţe mici de lumină, care se aprindeau şi se stingeau. Zidurile se deschid din nou şi apare o blondă superbă de 24 de ani.
– Fiule, du-te repede şi cheam-o pe mă-ta!

7 gânduri despre „Liftul

    florin a spus:
    August 13, 2009 la 20:34

    vechi dar bun ;))

      Mihai a răspuns:
      August 13, 2009 la 20:48

      si eu dupa masa

    florin a spus:
    August 13, 2009 la 20:43

    da veche,dimineata am scris’o =)))
    of of mai..

    florin a spus:
    August 13, 2009 la 20:51

    stiu.doar ca se mai gaseste pe 99% din blogurile cu bancuri😉 :))

    mei a spus:
    August 14, 2009 la 09:55

    dragut banc micut😀 da’ daca apareau mai multe batranele ce se intampla?! :))

      Mihai a răspuns:
      August 14, 2009 la 09:58

      mai multe blonde😀

Lasă un răspuns

