Concurs: Imi doresc un HTC Magic

Publicat pe Actualizat pe


Da, domne, imi doresc un HTC Magic , logic ca da! Cine nu si ar dori o asemenea minunatie tehnologica, mai ales dupa ce citeste/vezi/auzi toate detaliile despre el.

Cu HTC Magic poţi folosi toata suita Google: GMAIL, Cautare, YouTube, Google Maps, Google Talk, Google Calendar şi alte unelte moderne pregătite pentru utilizare oriunde ai fi.
Accesorii incluse în pachet: cablu date, casti, husa, card de memorie micro SD 2GB

Toate facilitatile: Gps ,Bluetooth, radio fm, un sistem de operare nou :Android , sincronizare Pc, camera video, WiFi, Java , Music player, browser, Timp de convorbire până la 7.30 h ,Greutate 118.5 g fac din HTC Magic un adevarat super telefon , un super gadget care poate fi folosit pentru  a naviga pe internet, pentru a face poze , pentru a asculta muzica , pentru a face transferuri intre el si alt mobil sau pc si bine inteles pentru a suna si a fi sunat!

In final , de ce imi doresc eu acest gadget? Simplu! Pentru ca am un harb de sony ericsson w200i si un jaf de motorola w377 , ambele vechi, prea vechi si pentru ca este timpul pentru o schimbare! In fond , cine nu si-ar dori ceva mai bun ?

  • Cu HTC Magic pot naviga usor pe internet, pot scriu usor articole pe blog si pot sa fiu conectat cu online mereu.
  • Cu HTC Magic pot sa fiu intr-o convorbire de   7 ore si jumatate.
  • Cu HTC Magic nu-mi oboseste mana [118.5 gg ].
  • Cu HTC Magic pot vizualiza documente.

HTC Magic este magicianul telefoanelor! HTC Magic face magii cu facilitatile sale !

Imi doresc un HTC Magic ca sa fiu mai bun!

Post scris pentru concursul “Imi doresc un HTC Magic”, organizat de Gadgeteer.ro si Vodafone Romania.

Lasă un răspuns

