Concurs: Castiga 8 domenii+găzduire!

Publicat pe


Acest articol participa la concursul  :Concurs: Castiga 8 domenii+găzduire! de pe blogul Ia(si)Vezi.com , sponsorizat de VideoPlace.ro şi Găzduire-siteuri.net.

Daca as castiga oricare din domenii + gazduirea , as face ceea ce tot incerc sa fac de cateva luni: un blog personal in care sa pot participa linistit la concursuri fara sa deranjez „mersul” acestui blog, in care pot sa-mi scriu linistit ideeile, in care pot descrie calatorii, in care pot sa-mi astern impresiile despre viata, in care pot folosi un numar mare de pluginuri Wp si o tema care-mi place fara sa fiu constrans de nu stiu ce anume! Asta vreau!

Incerc sa fac un blog personal de cateva luni , dar nu am prea reusit apeland la diverse persoane care ofereau domenii si hosturi gratuite, prin umare am schimbat 3 hosturi si 3 domeni. Dupa toata aceasta mica aventura am ramas cu o baza de date sql care se pare ca nu se vrea instalata de oricine si nici oriunde si de un posibil domeniu cazutdepeluna.info , atentie posibil doar + cateva ideei „destepte” pentru mine!

Vreau un host si un domeniu! Si pana la sfarsitul lunii august voi avea promit solemn!


2 gânduri despre „Concurs: Castiga 8 domenii+găzduire!

    IA(SI)VEZI a spus:
    August 17, 2009 la 18:08

    e ok, esti acceptat

    […] 13. Blogu’ de Ras […]

Lasă un răspuns

