O noua talentata: Crazy Mei

Publicat pe Actualizat pe


Crazy Mei – Muzică

Nume:Maria;
Vârsta: 14(1995);
Localitate: Piteşti;
Melodii cântate: N-am ştiuthttp://www.imeem.com/10101/music/EsXA7wxw/n-am-stiutmp3 (În cazul în care playerul alăturat nu merge, apăsaţi pe titlul melodiei.)
Scurtă descriere personală:
Blog personal: Crazymei.info
I am Mei🙂 .
Dacă te sun dimineaţă şi tu dormi, nu spun “scuze, chiar n-am vrut”, spun “hai mă, tu la ora asta dormeai?!”
Dacă te sun şi îmi spui că mănânci, nu spun “poftă bună”, spun “digerare plăcută” sau “aa da? şi ce mănânci?”
Câteodată port şosete diferite.
Ador ciocolata.
Cânt de la vreo 4 ani jumate şi îmi place să stresez lumea cântând.
Nu-i înţeleg pe oamenii care urlă ca disperaţii când îşi văd idolul sau o vedetă sau bla-bla.

via talente.tk

Un gând despre „O noua talentata: Crazy Mei

    mei a spus:
    August 18, 2009 la 13:05

    de asta imi placi :)) ^.^ :*

Lasă un răspuns

