Cugetari tari (2)

Publicat pe Actualizat pe


Radeti daca mai puteti , daca nu cititi :D  .

  1. Este bine sa lasi bautura. Mai rau este sa uiti unde ai lasat-o.
  2. Banii nu fac fericirea, o cumpara gata facuta..
  3. Inteligenta ma urmareste, dar eu sunt mai iute.
  4. Fugi de tentatii, dar încet, sa te poata ajunge.
  5. Exista o lume mai buna, dar este foarte scumpa.
  6. A studia înseamna sa te îndoiesti de inteligenta colegului de birou.
  7. Daca o pasarica ti-a soptit ceva, atunci înseamna ca ai înnebunit pentru ca pasarelele nu vorbesc.
  8. Munca nu a omorât niciodata pe nimeni; dar de ce sa risti?
  9. Alcoolul omoara încet-încet. Nu conteaza, te grabesti?
  10. Exista doua cuvinte care îti deschid multe usi:”trage” si „împinge”.
  11. De ce sa bei si sa conduci, când poti sa fumezi si zbori?
  12. Nu bea la volan! Te lovesti de ceva si se varsa bautura..
  13. Se spune ca înotul face bine la silueta… Spun cei care n-au vazut înca balena..
  14. Orice barbat are nevoie de o femeie, fiindca sunt o gramada de lucruri pentru care nu poti sa faci guvernul vinovat.
  15. Sa cuceresti o femeie si sa nu povestesti la prieteni, e ca si cum ai trece Pacificul înot în secret
  16. . Fiecare al cincilea om e chinez. Si noi suntem cinci în familie, deci cineva e chinez. Poate tata sau mama, poate frate-meu mai mare Costel sau frate-meu mai mic Ho-Xiao-Pen. Eu cred ca-i Costel.
  17. M-am sculat cu stângul. Mi-am îmbracat camasa, s-a rupt nasturele, am luat servieta, i s-a rupt toarta, deja mi-e frica sa ma duc la buda…
  18. Prieteni sunt acele persoane, care te iubesc cu toate ca te cunosc bine..
  19. Bunica mea a fost o femeie dura. Trei soti a îngropat, cu toate ca doi numai motaiau…
  20. Nu-ti cumpara nimic ce are coada sau toarta. Va trebui sa lucrezi cu ele.
  21. În momentele dificile ale vietii trebuie sa ridici capul, sa scoti pieptul în fata si sa spui cu hotarâre: „Acuma chiar ca-s terminat!”.
  22. Psihiatrii zic ca una din patru persoane are o deficienta mintala. Daca esti cu înca trei amici si nu ai observat nimic ciudat, atunci nu te gândi la chestia asta!
  23. Daca esti în stare sa zâmbesti când ceva merge rau este pentru ai gasit un tâmpit pe care sa arunci vina.
  24. Ca sa-ti realizezi obiectivele trebuie sa fii un visator…… Asa ca nu mai pierde vremea, lasa totul balta si du-te sa te culci!

2 gânduri despre „Cugetari tari (2)

    Olivian BREDA a spus:
    August 20, 2009 la 20:34

    Criminal!🙂

    ycollection a spus:
    Septembrie 2, 2009 la 17:04

    Tare :))))

Lasă un răspuns

