Doctori…

Publicat pe Actualizat pe


Doctorul catre pacient:
– Am o veste buna si una rea, pe care o vreti prima?
– Pe cea buna.
– Mai aveti de trait 72 de ore!
– Cuuum? Si vestea rea care mai e?
– Va caut de doua zile sa va spun asta!

Medicul catre pacient:
– Aveti o boala contagioasa extrem de rara. O sa fiti mutat intr-o camera separata si acolo veti manca numai pizza si clatite.

– Si astea ma vor ajuta sa ma fac bine?

– Nu, dar asta-i singura mancare care incape pe sub usa .

Inaintea unei operatii, chirurgul isi intreaba pacientul:

– Ce varsta aveti?

– Peste o luna voi implini 40 de ani.

– Imi place optimismul dumneavoastra!

Un cuplu vine la medic:

– Domnule doctor, ajutaţi-ne. Marea noastră tragedie este că nu putem avea copii. Plătim oricât!
– Îmi pare foarte rău, zice doctorul, dar şi eu sunt impotent.

Fac toti doctorii din lume o intrunire in Rusia,la care sa vorbeasca despre marile lor realizari.
Vine gazda,un rus si zice:

-Intr-un accident,mama si-a scos ochiul.A fost la multi doctori in speranta de a-i vindeca vederea si asa a ajuns si la mine la Moscova.Am luat un ochi de sticla si i-am atasat o retina din staniol.Dupa cateva zile,mama putea sa clipeasca din nou,intr-o saptamana putea sa lacrimeze,iar dupa doua luni vedea mai bine decat cu cel normal.
Aplauze peste aplauze.Vine si un doctor roman si zice:
-Varul meu si-a pierdut penisul intr-un accident de munca.A mers pe la multi doctori si apoi a ajuns la mine la Bucuresti.Am taiat degetul unui pacient

decedat,i-am dat o gaura in mijloc si l-am atasat restului de penis ramas.
Dupa cateva zile a putut sa urineze normal,dupa o saptamana a avut prima erectie iar acum duce o viata normala si are si 2 copii sanatosi.

Si mai multe aplauze decat la doctorul rus.
Rusul se ridica in picioare si zice:

-Hai dom’le,voi chiar credeti ce minciuni spune asta aici?!Sa fim seriosi,cine a mai vazut asa ceva?
La care Romanu:
-Mata cu ochiu ala al ei de sticla!

– Domnule doctor, zise femeia disperata, ati uitat ca de trei minute stau cu limba scoasa?
– N-am uitat, dar vreau sa scriu reteta in liniste.

– Doctore, ce aveti pentru ridurile mele?
– Cel mai mare respect.

Un gând despre „Doctori…

    roxy a spus:
    Septembrie 7, 2009 la 16:00

    super faine=))

Lasă un răspuns

