Virus periculos!

Publicat pe Actualizat pe


Morala: ai grija ce programe downloadezi!

10 gânduri despre „Virus periculos!

    marales a spus:
    Septembrie 7, 2009 la 20:13

    foarte misto . :)) .sper sa nu am parte de el

    procincel a spus:
    Septembrie 7, 2009 la 20:51

    hmm , scuze dar banuiesc ca acest video a mai fost postat in trecut de catre mine .

    Mihai , incearca sa te uiti la arhiva.

    procincel a spus:
    Septembrie 7, 2009 la 20:55

    Animatie cauta mai jos jos …. la arhiva , cauta postul : Animatie

    procincel a spus:
    Septembrie 7, 2009 la 20:58

    se mai intrampla 🙂

      Mihai a spus:
      Septembrie 7, 2009 la 21:37

      imi pare rau nu eu am scris articolul. voi anunta autoarea articolului. multumesc

    Gabr13l a spus:
    Septembrie 7, 2009 la 21:54

    Genial .. 🙂

    procincel a spus:
    Septembrie 7, 2009 la 21:57

    hey , bafta 🙂

    Just-Smile a răspuns:
    Septembrie 8, 2009 la 16:16

    ms 😀

    Fata din umbra a spus:
    Septembrie 8, 2009 la 16:48

    deci e bestial :))

    roxy a spus:
    Septembrie 8, 2009 la 17:38

    ms de info..o sa am grija;)

Lasă un răspuns

