Povesti de viata: Neatentia & Romania

Publicat pe


  • De azi cred ca vor aparea bancuri pe tema mea … Iesim din casa, in sandale, cu zambetul pe buze. Nici 10 metri, si am sutat intr-un munte de cacat de caine, proaspat infiintat, de aveam tot piciorul colorat. M-am intors acasa, mi-am spalat cu grija piciorul si sandala cu jetul de apa, inainte sa plec iar in fuga … si sa calc iar, in acelasi cacat! De ce !!!?
  • Cum e sa mergi sa joci paintball printre niste ruine, sa incerci sa-i surprinzi pe adversari, si sa nu fi atent la zidul de beton de deasupra capului, sa-ti spargi capu si sa te umplii de sange?  game over. acum  nu pot nici macar sa ma spal pe cap, tre sa astept sa se vindece rana .
  • Cum e sa-ti tai degetu la locu de munca in utilaje sa pleci cu masina la spital sa faci accident pe drum si sa vi nevoit sa-i platesti reparatiile ca tu ai fost vinovat?

via viatadecacat.net

Un gând despre „Povesti de viata: Neatentia & Romania

    Andrei a spus:
    Septembrie 18, 2009 la 18:09

    Haioase rău!

Lasă un răspuns

