Un vant… o adiere..

Publicat pe


„Deci.. Azi am avut bac, dimineata la 9… si s-a amanat cu 2 ore pt ca nu stiu ce s-a intamplat la minister cica .. Tin sa mentionez de la inceput ca bausem o cafea si fumasem inainte sa inceapa, adica pe la 10 jumate..
Asadar, incepe examenul pe la 11, iar eu de la 7 tot ma tineam sa nu ma duc la wc.. cam la jumatate de ora trecuta se intampla minunea  intr-o sala de 24 de elevi care mai de care mai incordati liniste totala..
Pana.. am simtit ca nu mai pot.. Am dezlantuit un part oribil sustinut de hohote isterice de ras si  with a cherry on top, mi-am patat si chilotii..
Se poate si mai rau, nu  ?”

via viatadecacat.net

4 gânduri despre „Un vant… o adiere..

    danut chidon a spus:
    Septembrie 15, 2009 la 23:13

    sigur

    Andrei a spus:
    Septembrie 18, 2009 la 18:07

    Săracu! :))

    Fata din umbra a spus:
    Septembrie 18, 2009 la 21:37

    ehee.. se poate cu mult mai rau!

    Corina a spus:
    Septembrie 19, 2009 la 17:43

    =))) interesant dar da, se poate si mai rau :”>
    =))

Lasă un răspuns

