Poezie scrisa de un african

Publicat pe


> Cand ma nasc, sunt Negru,
> Cand cresc, sunt Negru,
> Cand stau la soare, sunt Negru,
> Cand mi-e frig, sunt Negru,
> Cand sunt speriat, sunt Negru,
> Cand sunt bolnav, suntNegru,
> Iar cand mor, sunt tot Negru.

> Iar tu, tipule Alb,
> Cand te nasti, esti Roz,
> Cand cresti, esti Alb,
> Cand stai la soare, esti Rosu,
> Cand ti-e frig, esti Albastru,
> Cand esti speriat, esti Galben,
> Cand esti bolnav, esti Verde,
> Iar cand mori, esti Cenusiu,
> Si tu ma numesti pe mine Colorat ??
> CURCUBEUL DRACULUI

18 gânduri despre „Poezie scrisa de un african

    […] This post was mentioned on Twitter by Vaipan Dragos-Mihai, Mariana . Mariana said: [De pe Blogu' de Râ Poezie scrisa de un african: > Cand ma nasc, sunt Negru, > Cand.. http://bit.ly/6LdVKR […]

    Victor a spus:
    Noiembrie 22, 2009 la 02:19

    Deveniti din ce in ce mai buni, pe zi ce trece.
    Felicitari! Keep up the good work! (Se putea sa nu fiu si eu „in trend” cu englezismele?)

      Mihai a răspuns:
      Noiembrie 22, 2009 la 23:25

      Mersi Victor. Mentine-te si tu cu comentariile! ;))

    oanaclara32 a spus:
    Noiembrie 22, 2009 la 10:33

    Prea taaaareeeeeeeeeee!!! 😀 😀 😀

    Cristi a spus:
    Noiembrie 22, 2009 la 22:17

    Nu este chiar o poezie. Sunt versurile unei melodii de prin anul ’95. Nu a fost o melodie foarte cunoscuta dar mie mi-a placut foarte mult. Din pacate nu mai stiu cum se numea nici solistul sau formatia, nici melodia. Oricum, versurile sunt cam adevarate.

      Victor a spus:
      Noiembrie 23, 2009 la 06:20

      Cristi: Multumesc pt informatie, dar nu afecteaza DELOC, in nici un fel, parerea pe care mi-o facusem INAINTE de a fi avut aceasta informatie (deci este irelevanta).
      Daca puneai un link spre melodie, era altceva…
      Mihai: „Va” citesc… cu regularitate (era sa scriu „regulat” 🙂 ), uneori simtindu-ma mai putin atras, de multe ori placandu-mi mult, dar – nu stiu de ce: formularile utilizate, alcatuirea, sau ce-o fi – nu-mi „gadila” de’s’tele sa tastez (mai am vreo doua bloguri – informative – pe care le citesc cu interes, dar nu ma stimuleaza la raspuns (desi dealtfel eu sunt logoreic).

        Mihai a răspuns:
        Noiembrie 23, 2009 la 12:48

        mersi pentru feedback , ai putea sa scrii un email elaborat la vaipandragos@gmail.com cu tot ceea ce am putea imbunatatii la blog , cu tot ce te ar face sa te simti mai mult atras si sa-ti gadile de’s’tele sa tastezi.

          Victor a spus:
          Noiembrie 23, 2009 la 13:14

          Oameni buni, eu sunt (putin cam prea) in varsta, si incepator in domeniul virtual (unde nici macar nu beneficiez de indrumarea cuiva mai cunoscator).
          Am pretentia ca nu sunt lipsit (inca) de logica, si ca un oarecare bun-simt nativ imi ingaduie sa comentez, dar numai intre niste limite: cand vine vorba de lucruri concrete de specialitate consider ca este cazul sa ma abtin (cu atat mai mult cu cat imi cereti opinia in privinta unui aspect artistic, iar eu sunt de formatie tehnica).
          Ca mai tot omul, nici eu nu sunt lipsit de o oarecare sensibilitate la frumos, iar simtul umorului imi este chiar imbelsugat, dar nici n-am aprofundat aspectul prin studii, nici practica in domeniu nu am.
          Eu incercasem doar sa va descriu o senzatie pe care mi-o creeaza lecturarea blogului vostru (pt care va felicit si va multumesc), fara a fi avut si pretentia nici macar de a intelege mecanismul prin care aceasta senzatie apare, cu atat mai putin sa dau si solutii de modificare.
          ATENTIE, senzatia creata nu este catusi de putin dezagreabila (dovada fiind faptul insusi ca eu continui sa „va” citesc, intrucat nu m-a condamnat nimeni sa va citesc in continuare, n-ar fi fost primul blog la care sa ma fi abonat si apoi dezabonat), doar ca nu ma „imbie” la dezbatere.
          Presupun (si va rog sa nu o luati drept o afirmatie „ex cathedra”) ca este vorba de faptul ca postarile sunt amuzante, fara a incita la gandire proprie.
          Ati putea eventual sa incercati (daca „vi se arata”) sa postati jocuri (probleme) logice care sa solicite raspuns (sa le postati nerezolvate).
          (Spre ex: Anton, Barbu, Cosmin si Dragos trebuie sa treaca un rau pe o punte care nu sustine concomitent decat pe doi dintre ei. Viteza lor maxima de deplasare pe punte e diferita, astfel incat timpul minim in care traverseaza fiecare este 1, 2, 5, si 7 min. Perechile traverseaza cu viteza celui mai lent. Eu am gasit timpul minim pt ca sa travarseze toti drept fiind 17 min. Puteti descoperi cum anume? Si eventual ALTA metoda pt a scurta si mai mult timpul?)

            Mihai a răspuns:
            Noiembrie 23, 2009 la 13:21

            wow , ma uimesti…. nu conteaza varsta ci ceea ce ai in cap Victor. Ti ar place sa fii autor la acest blog si sa propui tu aceste probleme ? 😀 Unii dintre noi nu prea avem timp si ne ocupam in timpul liber de blog . Astept raspunsul tau cu nerabdare.

        Cristi a spus:
        Noiembrie 24, 2009 la 20:30

        Victor, Intentia mea nu era nici sa iti afecteze parerea intr-un fel anume. Era doar o lamurire a ceea ce se postase: melodie si nu poezie. Poate cineva care a auzit melodia la vremea respectiva va sti la ceea ce sa se raporteze, si sa stie titlul melodiei, si poate chiar sa puna un link. Deci, sunt de parere ca ai comentat doar pentru a comenta ceva. Dar asta mi-am dat seama din avatarul tau.

          Victor a spus:
          Noiembrie 25, 2009 la 02:02

          1. Sa ma ierti te rog, Cristi, se pare ca avem o deficienta de comunicare: eu nu intelesesem intentia dumitale (nu ma gandisem – probabil ca nu aveam cu ce 🙂 – la varianta ca in acest fel cautai informatii), iar dumneata nu ai inteles ca eu nu incercasem sa iti minimalizez efortul, nici sa sugerez inadecvarea atitudinii dumitale, ci exprimasem doar verbatim efectul pe care acea lamurire (nu) il avusese asupra MEA. (Cam egoista interpretarea, dar interpretam ceea ce eu considerasem a fi fost raspunsul dumitale la comentariul meu…)
          2. Avatarul mi-a fost atribuit (fara interventia mea) de catre calculator (program apartinand blogului?), eu sunt inca prea necunoscator in domeniul virtual pt a visa sa ma apuc de asa ceva (am multe alte lucruri de invatat – si n-am de unde – cu un „grad” de prioritate MULT mai ridicat (intrucat constat ca mi-ar fi necesare acele cunostinte care imi lipsesc), inaine de a-mi face probleme pt ca PC-ul imi (sau NU-MI) atribuie vreun oarecare avatar, sau ca nu am un avatar).

            Mihai a răspuns:
            Noiembrie 26, 2009 la 00:56

            Da, avatarul este aleator generat de blog. Astept emailurile stimabile 😀

    Victor a spus:
    Noiembrie 23, 2009 la 13:50

    Imi voi permite sa fac ce nu se face – sa ma auto-citez:
    „…sunt (putin cam prea) in varsta, si incepator in domeniul virtual (unde nici macar nu beneficiez de indrumarea cuiva mai cunoscator)…”
    Daca aveam suficiente cunostinte in domeniu, mi-as fi deschis probabil propriul blog.
    Nu ma deranjeaza ca – in masura in care ma mai ajuta memoria – sa fiu eu acela care sa va „furnizeze” primele probleme (si puteti coopta toti cititorii pt a contribui cu asemenea probleme) dar nu ma incumet sa si „gestionez” activitatea de postare (care HABAR N-AM in CE anume consta), ACEST aspect il las in sarcina voastra – sper ca nu-i prea mare deranjul de a copia problema de la comentarii (sau de pe mail) in enuntul postarii urmatoare (sau al UNEIA DIN postarile urmatoare).

      Mihai a răspuns:
      Noiembrie 23, 2009 la 14:49

      Ti-am trimis 2 mailuri. 🙂

        Victor a spus:
        Noiembrie 23, 2009 la 15:39

        La al doilea am raspuns, primul mai asteapta.

    Fata din umbra a spus:
    Decembrie 2, 2009 la 17:38

    omg , cat de tare :)))))))))

    ioana a spus:
    Decembrie 24, 2009 la 02:55

    @ Cristi: Tongue Forest – You Got The Nerve To Call Me Coloured.

    si mie mi-a placut mult de tot, ma uitam la francezi pe MCM la ora 17 in fiecare zi, aveau o emisiune cu muzica de genul…. tot acolo am aflat si de Chicane- Offshore, si Energy52-Cafe del mar.
    si stii cum am inceput sa ascult muzica house? intr-o vara pe stundentesc am auzit melodia I can’t stop raving (dune? cred)..
    te salut oldschool, peace.

    alexx a spus:
    Iunie 23, 2010 la 20:45

    omfg this is awesome.BEST CREATION made 3VER

Lasă un răspuns

