Bancurile lunii

Publicat pe


Azi am incercat sa fac o retragere dintr-un bancomat, insa am primit mesajul „fonduri insuficiente”. Nu stiu daca
se referea la ei sau la mine.

– Alo, familia Popescu?
– Haloooo….. Nu stiu mancati-as ca abia acu’ am intrat in casa….

Un batran de 80 ani se duce la doctor:
– Domnule doctor am venit la dumneavoastra pentru ca eu dupa ce fac sex aud fluieraturi in urechi;
– La varsta dumneavoastra ce-ati vrea sa auziti , aplauze?

Un om intra in dormitor cu o capra in brate. Sotia, intinsa in pat, citea o carte. Omul spune:
– Uite draga, asta este vaca cu care fac sex cand tu ai migrene.
Sotia raspunde:
– Daca n-ai fi fost asa de prost, ai fi realizat si tu ca este o capra.
La care omul:
– Daca n-ai fi fost asa de proasta, ai fi inteles ca vorbeam cu capra…

Un tip stă la coadă la casă când deodată observă că o blondină super sexy, şi ea la coadă, ceva mai în spate, îl
salută cu un fluturat de mână şi-i zâmbeşte prietenos… Tipului nu-i vine să creadă că o tipă atât
de bine îl cunoaşte, aşa că o întreabă:
– Scuzaţi, ne cunoaştem cumva?
– Nu sunt chiar sigură, dar cred că sunteţi tatăl unuia din copiii mei, răspunde frumuseţea.
Tipul îşi aduce aminte de singura dată când şi-a înşelat soţia.
Dumnezeule, deci eşti dansatoarea de striptease cu care am petrecut în seara dinaintea nunţii pe masa de ping-pong, de faţă cu toti băieţii …în timp ce colega ta mă biciuia cu ţelină udă şi-mi băga un castravete în fund ?
– Nu, răspunde tipa rece, sunt profesoara de română a fiului dumneavoastră…

O pustoaica intra la frizerie cu tac’su. Sta linga scaunul frizerului, mancand o gogosica, in timp ce tac’su se tunde. Frizerul zambeste la ea si ii spune cu amabilitate :
– Draguta, o sa ai par pe gogosica.
– Stiu, raspunde ea. O sa-mi creasca si tate.

Intr-o companie de barbati, toti se veselesc, numai unul e trist.
– Ioane, de ce esti trist?
– Am aflat ca sotia are SIDA..
Urmeaza o pauza lunga …
– Am glumit, baieti. Ce v-ati ingalbenit asa???

Era un cioban la stana si se cam plictisea. Omoara o musca, face o laba, aprinde o tigara si zice: crime,sex, droguri si tot ma plictisesc

Lasă un răspuns

