Infidelitatii

Publicat pe


– Vai, dragă, în realitate căsătoria nu este aşa cum mă aşteptam; sunt chiar deziluzionată!
– Oh…de ce spui asta?
Imaginează-ţi că din noaptea aceea, cu o săptămâna înainte de căsătorie, Petrică n-a mai dat nici un semn că ar vrea să mai facem dragoste.
Oribil… După părerea mea, ar trebui să divorţezi!
– Dar… Petrică nu e soţul meu!

Acum trebuie să fiu foarte atentă, nu cumva să rămân însărcinată.
Dar soţul tău şi-a făcut vasectomíe!
-Tocmai de aceea… tocmai de aceea !

Un bărbat şi o femeie stăteau în pat, când suná telefonul. Ea răspunse:
Da?… Bine… Nu-ţi face griji… De acord… Paaa!.
Cine era?
– Soţul meu; zice că va veni târziu, fiindcă ia cina în oraş, cu tine…

Auzi, soţia ta se pricepe să facă dragoste?
– Păi, ce pot să spun? Unii zic că da, alţii că nu…

Sunt disperat! Îmi vine să mă sinucid. Soţia mea s-a culcat cu toţi bărbaţii din bloc…
Ei… N-o fi chiar aşa, nu chiar cu toţi, toţi.
– Cu toţi, da… mai puţin portarul.
Vezi? Bucură-te, putea fi şi mai rău !
– Da, dar portarul este gay.

Comentariul unei mame:
– Ce ghinion pe biata fetiţa mea… A nimerit un soţ încornorat !

2 gânduri despre „Infidelitatii

    Fata din umbra a spus:
    Decembrie 8, 2009 la 22:14

    bai aveti niste bancuri geniale in ultimul timp :))
    bravos!

    Victor a spus:
    Decembrie 9, 2009 la 02:29

    Nu stiu eu cum o fi cu geniul, da’ SIGUR sunt din-ce-in-ce mai bune! Bravo!

Lasă un răspuns

