Salutari din padurea High-Tech

Publicat pe Actualizat pe


Ma plimbam mai devreme prin control panel-ul nickname-ului meu si am activat o jucarie d-a lui Google denumita geolocation .. si am avut ocazia sa stiu eu de fapt unde ma aflu :

Click pe imagine pentru a o vedea la dimensiuni normale.

Salutari din padurea High-Tech

4 gânduri despre „Salutari din padurea High-Tech

    […] This post was mentioned on Twitter by Vaipan Dragos-Mihai, Mariana Bîtculescu. Mariana Bîtculescu said: [De pe Blogu' de Râ Salutari din padurea High-Tech: Ma plimbam mai devreme prin control panel-ul nickname-ului meu… http://bit.ly/4RLuh6 […]

    oanaclara32 a spus:
    Ianuarie 3, 2010 la 10:40

    😀😀😀 Probabil ca acolo l-ai sechestrat pe Mos Craciun…stiam eu!😀😀😀

    Bucur a spus:
    Ianuarie 3, 2010 la 17:04

    Foarte tare….

    Victor a spus:
    Ianuarie 4, 2010 la 18:14

    BANUIAM eu ceva, da’ nu eram sigur – si UITE ca numa’ ce veni si confirmarea: DIN PADURE esti!😛😀

Lasă un răspuns

