Bancurile anului 2009

Publicat pe


Prima zi de scoala, invatatoarea face o mica recapitulare.
-Bula, conjuga-mi verbul “a merge”!
-Eu merg…tu mergi….el mergee…..
Impacientata, invatatoarea zice:
-Mai repede, mai repede!
-Noi alergam, voi alergati…

Un tip, la teatru, cere un bilet. Vanzatoarea intreaba:
-Pentru “Romeo si Julieta”?
-Nuuu…, pentru mine si nevasta-mea!

Ce spune o blonda in noaptea nuntii?
-Ce bine ca n-am aruncat vibratorul!

Aprecierea marimii sexului de catre barbati:
-Mare, foarte mare si normala!
Aprecierea marimii sexului de catre femei:
-Mica, foarte mica si ce-i aia?!

Un sergent abordeaza o curva:
-Domnisoara, acceptati compania mea pentru 100$?
-Da, de ce nu?!
-Companie, inainte mars!

Sotul suna acasa:
-Draga, ce-ti place mai mult, bananele sau capsunile?
-ce surpriza! – se alinta ea. Nu stiam ca te-ai dus sa faci piata!
-Nu draga, sunt la farmacie!

Doua prietene stau la taclale:
– Draga, tu vorbesti cu sotul tau in timp ce faci dragoste?
-De ce nu, draga, daca se intampla sa sune chiar atunci!

Intr-un oficiu postal, un domn, cere timbre pentru o scrisoare. Oficianta il intreaba:
– Par avion?
– Nu, imi pareti parasuta!

Doua”fete” stau de vorba:
-Ce faci de Revelion?
-Stau, acasa, in pat.
-Si ai multi invitati?

Tiganul, catre tiganca:
– Fir-ai a dracului, ca toata ziua stai cu ochii in tembelizor, te-ai tampit de tot.
Mai deschide si tu o carte… fa niste cornete….

La doctor:
– Imi puteti da ceva sa-mi scada libidoul?
– Dar de ce? Sunteti tanara, maritati-va!
– Dar sunt maritata!
– Luati-va un amant!
-Am patru!
-Dumneavoastra sunteti bolnava!
-Asa-i domn doctor? No, dati-mi o adeverinta ca sunt bolnava, ca toata lumea zice ca sunt curva!

2 gânduri despre „Bancurile anului 2009

    […] This post was mentioned on Twitter by Vaipan Dragos-Mihai and Vaipan Dragos-Mihai, Mariana Bîtculescu. Mariana Bîtculescu said: [De pe Blogu' de Râ Bancurile anului 2009: Prima zi de scoala, invatatoarea face o mica recapitulare. -Bula, conju… http://bit.ly/4LNSdw […]

    Simona a spus:
    Ianuarie 9, 2010 la 13:57

    Foarte tari bancurile =)) .Ma asteptam sa gasesc bancuri pe care le mai auzisem dar 99% din astea au fost noi si amuzante 😀

Lasă un răspuns

